عضو تیم ملی كانوپولو بانوان: شرایط برگزاری رقابت های كانوپولو مهیا شود

به گزارش فرم نو لرستان عضو تیم ملی كانوپولو بانوان می گوید: رشته ما هر كسی داخل قایق خودش است و نسبت به فوتبال برخورد كمتری دارد.
صبا رحمتی در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: در بحث تیمداری سیاست های فدراسیون منوط به تاسیس باشگاه های ورزشی است و اگر این مهم اجرا شود می توانیم لیگ خوبی داشته باشیم.
وی در مورد برنامه های تیم ملی اظهار نمود: رقابت های جهانی مقرر است فروردین ۱۴۰۰ در ایتالیا برگزار گردد که نمی دانیم تیم ایران اعزام می شود یا نه ولی ما تابع تصمیم فدراسیون هستیم.
رحمتی خاطرنشان کرد: رقابت های قهرمانی آسیا که قرار بود سال جاری برگزار گردد به دلیل کرونا به تعویق افتاده و مشخص نیست چه زمانی برگزار گردد.
این بانوی لرستانی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی تمرین داخل آب ندارم، افزود: فعلاً تمرینات بدنسازی و هوازی را انجام می دهم و اگر شرایطی فراهم گردد که با بقیه ملی پوشان اردو برگزار نماییم خیلی خوب است.
وی خاطرنشان کرد: رشته ما تیمی است و تمرینات انفرادی خیلی کاربرد ندارد و جوابگو نیست و انتظار می رود شرایط تمرین تیمی برای ما هم فراهم گردد.
رحمتی با اشاره به اینکه الان رقابت های فوتبال بدون هیچ مشکلی در کشور برگزار می شود، اضافه کرد: رشته ما هر کسی داخل قایق خودش است و نسبت به فوتبال برخورد کمتری دارد و می توان رقابت های کانوپولو را برگزار کرد.
عضو تیم ملی کانوپولو بانوان تصریح کرد: چون رقابت های جهانی را در پیش داریم، امیدواریم شرایطی فراهم گردد که مسابقات لیگ و قهرمانی کشور برگزار گردد.

منبع: