نایب رئیس هندبال: تكلیف كادر فنی بانوان مشخص است

به گزارش فرم نو الهام سلوكی اظهار داشت: اسامی كادر فنی تیم ملی هندبال بانوان مشخص است و پس از انجام كارهای ادارای این اسامی منتشر می شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در گفت و گو با ایسنا، در مورد اعلام کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان اظهار نمود: کلیه اسامی کادر فنی مشخص و کارها انجام شده است. تنها کارهای اداری مانده که در حال انجام آنها هستیم تا به صورت رسمی اسامی کادر فنی را اعلام نماییم.

سلوکی اضافه کرد: در جلسه ای که با حضور نواب رئیس، رئیس فدراسیون، معاون بانوان وزارت ورزش و مربیان تیم های ملی داشتیم از نقطه نظرات همه دوستان استفاده کردیم و خروجی این جلسه انتخاب کادر فنی بود که همانطور که گفتم کارهای اداری صورت گیرد طی هفته آینده اسامی را رسانه ای خواهیم کرد.

نایب رئیس بانوان در ادامه در مورد تشکیل تیم های ملی رده های پایه بانوان اظهار داشت: جلسه با نواب رئیس بسیار کارآمد بود و در مورد این مورد هم تصمیماتی گرفته شد. قرار ما این نیست که هیچ رده ای را حذف نماییم اما اولویت بندی خواهیم کرد و بنا به اولویت کارها را پیش می بریم. قصد حذف هیچ رده ای را نداریم.

سلوکی در پاسخ به این سؤال که آخرین فرصت فدراسیون برای باشگاه های بدهکار سه شنبه ۱۷ تیرماه بود آیا باشگاه ها تسویه حساب ها را انجام داده اند یا خیر اظهار داشت: پارسال دو تیم از لیگ برتر بانوان به علت شرایط اقتصادی در نیمه راه منصرف شدند و از لیگ کنار گذاشته شدند. سایر تیم ها شایسته بودند و حامیان مالی قوی داشتند که تسویه حساب ها را انجام داده بودند. تنها ۵ درصد فدراسیون و برخی موارد مانده بود که ضرب الاجل دادیم و نتیجه هم بدست آمد. اکثریت تیم ها هم اکنون انجام داده اند. تنها چند مورد مانده که فرصت خواستند و ما تا شنبه به آنها فرصت داده ایم.

منبع: