چرا پایان لیگ فوتبال بانوان را اعلام نمی كنید؟ بلاتكلیفی، حاشیه و انتقاد دستاورد بی توجهی به لیگ فوتبال زنان!

سرمربی تیم شهرداری بم كرمان می گوید هرچند مسؤلان فوتبال كشور به صورت غیررسمی قهرمانی این تیم در لیگ بانوان را اعلام نموده اند اما هنوز رسما به باشگاه نامه قهرمانی نزده اند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تعلل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای اعلام آخر لیگ برتر فوتبال بانوان پایان ندارد و در حالیکه تیم های لیگ خواهان اعلام آخر مسابقات شده اند، مسؤلان بی توجه به بلاتکلیفی آنها تصمیمی در این حوزه نمی گیرند. در این زمان بارها به صورت غیررسمی خبر آخر لیگ و قهرمانی شهرداری بم کرمان به گوش رسید اما رسما مورد تایید قرار نگرفت. اخیرا بار دیگر هم این خبر غیر رسمی انتشار یافته است که با سکوت مسؤلان روبه رو شد.

مرضیه جعفری، سرمربی تیم صدرنشین شهرداری بم کرمان در مورد عدم اعلام رسمی خبر قهرمانی این تیم به ایسنا اظهار داشت: “روابط عمومی باشگاه ما به سازمان لیگ رفت و مسؤلان گفته بودند که احیانا جدول با همین رتبه بندی بسته و شهرداری بم کرمان بعنوان قهرمان اعلام می شود اما هنوز رسما اعلام نکرده اند. آقایان باید تصمیم بگیرند اما متاسفانه هنوز این کار انجام نشده است.

وی در ادامه اضافه کرد: هیچ شک وشبهه ای در قهرمانی بم وجود ندارد و همه تیم ها موافق اعلام آخر لیگ هستند اما نمی دانم چرا سازمان لیگ اعلام نمی نماید. علاوه بر بازیکنان، باشگاه و مردم شهر هم دوست دارند که زودتر تکلیف تیم شان مشخص شود”.

شیوع کرونا در کشور بار دیگر اوج گرفته، برخی محدودیت ها باردیگر اعمال شده و تست کرونای بعضی از بانوان فوتسال هم مثبت اعلام شده است، در این شرایط تصمیم گیری در مورد لیگ فوتبال که رتبه بندی تیم ها مشخص است و باشگاه ها راضی به پایان مسابقات هستند، کار دشواری نیست اما سکوت مسؤلان سبب شده تا انتقادها به عملکرد فدراسیون و سازمان لیگ بیشتر شود و هر روز خبر غیر رسمی آخر مسابقات اعلام گردد. در حالیکه با تصمیم گیری قطعی در این مورد لیگ بانوان، باشگاه ها، بازیکنان و مربیان از بلاتکلیفی خارج می شوند و حواشی هم از بین می رود.

منبع: