دختران فوتسال رفسنجان تست كرونا دادند

فرم نو: بازیكنان و كادر تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان تست كرونا دادند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، باتوجه به تصمیم فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان، به چهار تیم حاضر در این مرحله (مس رفسنجان، ملی حفاری اهواز، هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران) اجازه داده شده از ۱۴ تیرماه تمرینات خودرا آغاز کنند.

تیم های حاضر باید پیش از شروع تمرینات از بازیکنان و کادر خود تست کرونا بگیرند، به همین دلیل اعضای تیم مس رفسنجان، امروز (سه شنبه) این تست را انجام دادند تا بعد از مشخص شدن نتیجه آن، تمرینات خودرا آغاز کنند.

پیش از این هم تیم هیات فوتبال خراسان تست خودرا انجام داده بود. بنظر می رسد تیم سایپا نیز پیش از شروع تمرینات خود در هفته آینده این آزمایش را انجام می دهد اما زمان انجام تست ملی حفاری اهواز معین نیست چونکه طبق اعلام مینا بارانی (سرمربی تیم) وزارت نفت مجوز شروع تمرینات باشگاه را صادر نکرده است.

دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان اوایل مرداد ماه برگزار می گردد که برمبنای آن مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان رضوی مقابل هم قرار می گیرند و ملی حفاری اهواز هم میزبان سایپا تهران خواهد بود.

دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی ۳۰ بهمن ماه ۹۸ انجام شد که برمبنای آن دیدار تیم های ساپیا تهران و ملی حفاری اهواز با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم اهواز و بازی مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان رضوی با تساوی ۲ بر ۲ به انتها رسید.

منبع: