چالش بی مربی!

به گزارش فرم نو لرستان اولین بانوی مدال آور ایرانی در میادین بین المللی وزنه برداری می گوید: همچنان نبود مربی چالش ماست.
سیده الهام حسینی در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: حتی باوجود انتشار کرونا تمریناتم را قطع نکردم و آن اوایل در خانه و الان در سالن تمرین می کنم.
وی با اشاره به اینکه فعلاً اردوی تیم ملی تشکیل نمی گردد، خاطرنشان کرد: در شهرستان دورود هستم و بعضی روزها در سالن هیئت و روزهایی هم در سالن خودم تمرین می کنم.
حسینی در مورد برنامه های تیم ملی اظهار داشت: هم اکنون که برنامه خاصی نداریم، چون زمان و مکان رقابت های قهرمانی آسیا فعلاً مشخص نشده است.
این وزنه بردار لرستانی با اشاره به اینکه قبل از انتشار کرونا رکوردهایم بهتر شده بود، اضافه کرد: چون زمان زیادی از آغاز رسمی وزنه برداری بانوان در کشور نمی گذرد با مرور زمان بهتر می شویم اما متاسفانه همچنان نبود مربی چالش ماست.
وی خاطرنشان کرد: وقتی در شهرستان دورود هستم باید بدون مربی تمرین کنم و چون این رشته برای بانوان نوپا است مربی تخصصی بانو حتی در استان ما(لرستان) وجود ندارد.
حسینی با اشاره به امکانات دورود افزود: این امکانات برای حفظ آمادگی خوب است اما برای رسیدن به موفقیت در میادین بین المللی احتیاج به امکانات بیشتری داریم.
عضو تیم ملی وزنه برداری بانوان با اشاره به اینکه در شهرستان دورود چند شاگرد دارد، اضافه کرد: افراد مستعدی هستند و بدون شک اگر شرایط فراهم باشد در آینده از آنان بیشتر خواهیم شنید.

منبع: