حمیده عباسعلی: عجله ای برای شروع تمرین ندارم

به گزارش فرم نو اولین بانوی المپیكی كاراته ایران اظهار داشت: امیدوارم این روزها هر چه سریعتر به اتمام برسد و بتوانم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی بازگردم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، حمیده عباسعلی درباب شرایط خود گفت: هم اکنون تمرینات فیزیوتراپی و توان بخشی خودرا دنبال می کنم. پزشکان نیز تمرینات خاصی را برای من در نظر گرفته اند تا قدرت بدنی ام تقویت شود و هر چه زودتر به شرایط مطلوب برسم.
وی ادامه داد: باتوجه به شرایطی که بواسطه شیوع ویروس کرونا بر جامعه حاکم کرده، فعلا انجام تمرین در باشگاه مقدور نیست. البته شرایط بدنی من نیز به صورتی نیست که بتوانم تمرینات کاراته را شروع کنم. فعلا پزشک این اجازه را به من نداده است. بعد از اجازه پزشک و باز شدن سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک، تمرینات بدنسازی ام را نیز شروع می کنم.
اولین بانوی المپیکی کاراته ایران افزود: خانم خوشقدم بعنوان مربی در جریان کامل برنامه هایم هستند. به محض اینکه اجازه شروع تمرینات صادر شود، با هماهنگی او تمرینات کاراته را نیز آغاز می نماییم. همانطور که قبل از این نیز اعلام کردم عجله ای برای شروع تمریناتم ندارم، چونکه مسابقه ای پیش رو نداریم که برای بازگشت عجله داشته باشم.
او در آخر اشاره کرد: دوران مصدومیت برای هر ورزشکار دشواری های خاص خودش را دارد. من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم این روزها هر چه سریعتر به اتمام برسد و بتوانم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی بازگردم.

منبع: