وقتی تكلیف فوتبال دسته سه مردان مشخص می شود اما لیگ برتر بانوان نه!

به گزارش فرم نو وضعیت ادامه یا آخر لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی معلوم نیست كه سازمان لیگ تكلیف دسته دو و سه فوتبال مردان را هم مشخص كرده است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، به دنبال شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال بانوان از تاریخ هفتم اسفند ۹۸ لغو شد. با از سرگیری فعالیت بعضی از رشته های ورزشی و تصمیم گیری در مورد شروع رقابت های لیگ، از آنجایی که تنها چهار بازی از لیگ بانوان باقی مانده و انجام آنهاجایگاه تیم های صدرنشین را تغییر نمی دهد، مربیان و بازیکنان خواهان اعلام آخر لیگ شدند.

گلاره ناظمی، مسئول کمیته مسابقات بانوان پیش از این اعلام نموده بود که با عنایت به درخواست تیم ها برای تعطیلی لیگ در این مورد تصمیم گیری می شود. هر چند از این اظهار نظر مدت ها می گذرد اما هنوز تصمیم قطعی در مورد سرنوشت لیگ گرفته نشده است؛ مرضیه جعفری، سرمربی تیم صدرنشین شهرداری بم کرمان هم به ایسنا اظهار داشت: ” گویا قرار نیست مسابقات برگزار گردد اما هنوز چیزی به صورت شفاهی یا کتبی اعلام نشده است.”

بلاتکلیفی لیگ بانوان و سکوت فدراسیون فوتبال در مورد اعلام قهرمان و آخر رسمی مسابقات در حالی است که تکلیف در بخش مردان مشخص شده حتی وضعیت لیگ های دسته دو و سه هم روشن است و مسابقات از تیرماه شروع می شود.

بی توجهی به تعیین تکلیف مسابقات در بخش بانوان قابل توجیه نیست و صرفاً می تواند مبین نگاه مسؤلان تصمیم گیرنده به بخش بانوان باشد. با عنایت به درخواست برخی تیم ها برای اعلام آخر لیگ و عدم تغییر در جایگاه مدعیان قهرمانی، مسؤلان باید با اولویت قرار دادن سلامتی بازیکنان هر چه زودتر وضعیت این فصل را مشخص کنند تا بتوانند با برنامه ریزی دقیق تری شرایط لازم برای فصل بعد مسابقات را فراهم نمایند.