بسكتبال بانوان بلاتكلیف یك بازی

به گزارش فرم نو مسئول كمیته مسابقات بسكتبال بانوان می گوید در مورد زمان برگزاری تنها دیدار برگشت بانوان تصمیم گیری نشده و فدراسیون به دنبال تعیین قهرمان در زمین بازی است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، دیدار برگشت فینال بسکتبال بانوان بین تیم های گروه بهمن تهران و بانوان شهر گرگان به علت انتشار کرونا به تعویق افتاد. هرچند فدراسیون بسکتبال آخر لیگ برتر مردان را اعلام نمود اما می گوید دیدار برگشت بانوان در شرایط مناسب برگزار می گردد. ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش اخیرا از باز شدن ورزشگاه ها و برگزاری مسابقات بعضی از رشته های انفرادی اطلاع داد. حسن روحانی هم امروز (شنبه) اعلام نمود فعالیتهای ورزشی بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی پس از عید فطر برگزار می گردند.

با این حال تالین طهماسیان، مسئول کمیته مسابقات بسکتبال بانوان در مورد وضعیت تصمیم گیری در مورد دیدار برگشت فینال لیگ بانوان به ایسنا اظهار داشت: هنوز مجوز ورزش های گروهی صادر نشده است و این بازی هم تیمی است در نتیجه مجوز برگزاری آنرا نداریم.

طهماسیان در مورد اعلام آخر لیگ بیان نمود: در این مورد به نتیجه ای نرسیده ایم چون هدفمان این است که قهرمان را در زمین بازی مشخص نماییم. با این وجود هنوز زمان برگزاری بازی معلوم نیست و تابع تصمیمات وزارت ورزش هستیم.