ملی پوش كبدی بانوان: در لیگ پولی نگرفته ام

به گزارش فرم نو زهرا كریمی اظهار داشت: لیگ كبدی بانوان از نظر قرارداد مالی شرایط خوبی ندارد، اغلب بازیكنان در تیم ها قرارداد مالی ندارند، اگر هم قراردادی بسته شود در بهترین حالت سقفش ۸ میلیون تومان است.
ملی پوش کبدی بانوان در گفت و گو با ایسنا در مورد تمرینات تیم ملی کبدی بانوان اظهار نمود: هنوز که تمرینات تیم ملی آغاز نشده است. اگر کرونا تحت کنترل درآید احیانا تمریناتمان آغاز می شود. شیلاجین هندی در بازی های آسیایی جاکارتا سرمربی تیم بود اما نمی دانم در آغاز تمرینات چه کسی سرمربی تیم ملی خواهد بود. هم اکنون با انتشار کرونا هر روز حداقل یک ساعت در خانه و یا پشت بام تمرین می کنم تا آمادگی ام از بین نرود.

وی در ادامه در مورد بازی های آسیایی ۲۰۲۲ اظهار داشت: شرایط برای ما سخت خواهد بود. باید جهت آماده سازی برای این مسابقات تلاش زیادی نماییم چون شرایط برای ما سخت تر است. حفظ عنوان قهرمانی از خود قهرمانی دشوارتر است. باید خیلی بیشتر از جاکارتا تلاش نماییم تا بتوانیم نتیجه درخشان بگیریم. تکرار قهرمانی خیلی شیرین تر خواهد بود که ما برای آن، همه سختی ها را به جان می خریم.
کریمی اضافه کرد: انگیزه من برای بازی های آسیایی ۲۰۲۲ چندین برابر شده است. در جاکارتا جوان ترین عضو تیم بودم و نتوانستم در همه بازی ها فیکس باشم. هدفم برای دور بعدی رقابت ها این است که بتوانم فیکس تیم ملی بازی کنم. تجربه حضور در یک دوره از این رویداد را دارم و می خواهم باز هم آنرا تجربه کنم.
ملی پوش کبدی بانوان در مورد برگزاری لیگ اظهار داشت: هر سال لیگ کبدی را داریم اما اکثرا بدون قرارداد و پول بازی می نماییم. سطح کیفی لیگ شاید هر سال بهتر شود اما از نظر قراردادی شرایط خوب نیست. بیشتر بازیکنان قرارداد مالی ندارند و آن تیم هایی هم که قرارداد می بندند سقفش در بهترین حالا ۷ تا ۸ میلیون تومان است. در بعضی از شهرها ملی پوشان قرار داد مالی دارند اما سقف آن ۸ میلیون تومان است.
کریمی اضافه کرد: خود من تابحال در لیگ پول نگرفتم. سال ۹۷ در تیم آداک بودم قهرمان شدیم اما این شرکت هزینه زیادی در بخش ساخت سالن و باشگاه انجام داد و همینطور مقداری بودجه برای تهیه کفش و لباس اختصاص داد ولی نتوانست با بازیکنان قرارداد مالی ببندد. سال ۹۸ هم زیر نظر هیات کبدی تهران بازی کردیم اما اسپانسر و تأمین کننده مالی نداشتیم. تنها هزینه رفت و آمدها پراخت می شد.
او در ادامه اظهار داشت: امیدوارم پروکبدی بانوان در هند اجازه حضور لژیونر را بدهد تا بعنوان لژیونر در آنجا بازی کنم. پروکبدی هندوستان در بخش مردان خیلی حرفه ای و قوی است و لژیونر هم می پذیرد. اما در بخش بانوان هنوز این شرایط را فراهم ننموده است.
وی در انتها اظهار داشت: با انتشار کرونا شرایط برای هه سخت شده است. امیدوارم همه در خانه بمانند تا هر چه زودتر این ویروس تحت کنترل درآید و بتوانیم باردیگر به روزهای خوب گذشته برگردیم.