سارا شیربیگی: بهترین اتفاق ۹۸، حضور در جمع برترین های فوتسال جهان بود

به گزارش فرم نو ملی پوش فوتسال بانوان قرار گرفتن در فهرست برترین بازیكنان جهان را بهترین خاطره خود از سال ۹۸ می داند.

سارا شیربیگی، ملی پوش فوتسال ایران در گفتگو با ایسنا به وضعیت پیگری تمرینات خود در شرایطی كه سالن های ورزشی به علت انتشار كرونا بسته شده اند، اشاره و بیان نمود: هم اكنون نمی توانیم به سالن برویم اما مربی بدنسازی تیم ملی به ما روزانه برنامه می دهد تا در خانه انجام بدهیم، یعنی تمریناتمان را زیر نظرش پیگیری می نماییم.

او در مورد تأثیر تعطیلی مسابقات بر كیفیت لیگ اظهار داشت: تاثیری زیادی می گذارد چون تیم های حاضر در پلی آف آمادگی ۱۰۰ درصد داشتند. البته سال جاری بازیكنان صدمه دیده زیادی داشتیم كه این تعطیلی به نفع آنها بود. در كل چهار تیم از شرایط آرمانی و خوبی كه در سال ۹۸ داشتند، دور می شوند چون به جز تعطیلی، شرایطی پیش آمده كه بازیكنان امكان پیگیری درست تمرینات خویش را ندارند، كسی الان تمرین دویدن ندارد و فقط تمرینات قدرتی را انجام می دهیم در نتیجه آمادگی بازیكنان كمتر می شود.

فرصت آمادگی برای جام ملت ها را داریم

ملی پوش فوتسال بانوان در مورد به تعویق افتادن جام ملت های آسیا و فرصت تمرین تیم های حاضر در این مسابقات اظهار نمود: دراین مورد هنوز چیزی رسمی اعلام نشده است اما مثل سایر مسابقاتی كه به تعویق افتاد، زمان بازی های آسیایی هم تغییر می كند. هر چه عقب تر بیفتد به نفع تیم ما است چون چند بازیكن صدمه دیده داریم و اردوی هایمان هم برگزار نشد در نتیجه اگر برنامه ریزی درستی داشته باشیم، وقت برای آمادگی هست.

بانوان ایران در جهان حرفی برای گفتن دارند

شیربیگی در مورد قرارگرفتن در جمع برترین بازیكنان فوتسال سال ۲۰۱۹ اظهار داشت: از این مورد خیلی خوشحال هستم. فكر می كنم این نتیجه زحمتی بود كه در دو سال گذشته كشیده بودم. نه تنها من بلكه در بخش های داوری و دروازه بانی هم نمایندگانی داشتیم و دیدم كه بانوانمان می توانند در جهان حرفی برای گفتن داشته باشند. امیدوارم سال های بعد باز هم شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و رتبه ها را بالاتر ببریم.

او به شانس دیگر بازیكنان ایران برای قرار گرفتن در جمع برترین های جهان اشاره نمود و اظهار داشت: مسابقه ای با تیم های اروپایی نداشتیم و فقط سال قبل به تورنمنت روسیه اعزام شدیم، همه فكر و ذكرمان مسابقات آسیایی است چون فقط آنها را داریم. اگر در مسابقات بیشتری شركت نماییم تعداد بیشتری از بازیكنان در این فهرست قرار می گیرند و امكان دارد رتبه ها هم بهتر شود.

بهترین خاطره ام حضور در جمع برترین های فوتسال جهان است

این بازیكن به بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود در سال ۹۸ اشاره و بیان نمود: بهترین خاطره ام به اواخر سال مربوط می شود كه جز ۱۰ بازیكن برتر جهان قرار گرفتم. در مورد بدترین خاطره هم باید بگویم كه سال ۹۸ در كل سال خوبی نبود اما از نظر ورزشی اتفاق بدی نیفتاد چون مسابقه ای نداشتیم.

پاداشی كه پرداخت نمی شود!

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اردیبهشت ماه ۹۷ برای بار دوم قهرمان جام ملت های آسیا شد. قرار بود به هر كدام از اعضای تیم، ۲۰ میلیون تومان بعنوان پاداش پرداخت گردد اما با وجود گذشت نزدیك به دو سال هنوز این اتفاق نیفتاده است. شیربیگی در این مورد اظهار داشت: هنوز پاداش مان را نداده اند و هیچ خبری هم در این مورد نیست.