دردسرهای دختر پینگ پنگ باز در ایام شیوع كرونا!

به گزارش فرم نو ملی پوش تنیس روی میز ایران كه به علت شیوع كرونا در خانه حضور دارد، می گوید میز تمرین ندارد و فقط تمرینات بدنسازی انجام می دهد.

مهشید اشتری، ملی پوش تنیس روی میز ایران در گفتگو با ایسنا به لغو اردوی تیم ملی در نتیجه انتشار كرونا اشاره نمود و اظهار داشت: برای اعزام به تور عمان و مسابقات جهانی در اردوی آماده سازی بودیم اما از سوم اسفند كه داستان كرونا جدی شد، اردو را كنسل كردند و من هم به مشهد برگشتم. همه سالن های مشهد بسته شده است و نمی توانم تمرین توپ زنی انجام بدهم. تنها تمرینات بدنسازی محدود را انجام می دهم چون در خانه امكان انجام تمرینات سنگین تر نیست.

او در ادامه اضافه كرد: نمی دانم تمرینات بازیكنان دیگر چگونه است و آیا در خانه میز دارند یا نه؟ اما من میز ندارم و این خیلی بد است چون اگر میز داشتم، می توانستم با پدرم یا حریف تمرینی كار كنم.

اشتری به عملكرد خود در سال ۹۸ اشاره و بیان نمود: سال قبل در مسابقات مختلفی شركت كردم؛ در تور عمان عملكردم متوسط بود اما در كاپ آسیا نتیجه بهتری گرفتم و نفر ۵۰ جهان را كه یك بازیكن هندی بود، شكست دادم همینطور در مسابقات جهانی خوب كار كردم اما در مسابقات انتخابی تیم ملی پنجم شدم و نتیجه ای كه مد نظرم بود را نگرفتم. در ادامه از عملكردم در مسابقات فنلاند، بلاروس و انتخابی تیم ملی برای قهرمانی جهان راضی بودم. در كل عملكردم متوسط رو به بالا بود.

او در مورد بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود در سال ۹۸ اظهار داشت: بهترین خاطره ام به كاپ آسیا برمی گردد؛ در این مسابقات نفر پنجاهم جهان را كه یك هندی بود، شكست دادم و بعد از آن هم عملكردم در مسابقات فنلاند و انتخابی تیم ملی جزو بهترین خاطراتم هستند اما بدترین خاطره ام این بود كه در مسابقات انتخابی تیم ملی كه خرداد ماه و برای مسابقات آسیایی برگزار شد، انتخاب نشدم.

اشتری به مهمترین هدف خود در سال جدید اشاره نمود و اظهار داشت: هدفم ابتدا این بود كه برای مسابقات انتخابی المپیك توكیو كار كنم كه آنرا از دست دادم اما حالا به دنبال حفظ جایگاه هستم.