گلایه خانم گل آسیا از دریافت نكردن حتی یك پیام تبریك از مسئولان

فرم نو: كرمانشاه ملی پوش اسلام آبادغربی فوتسال بانوان ایران كه نامش در بین 10 نامزد كسب جایزه بهترین بازیكن فوتسال جهان قرار گرفته، از بی تفاوتی مسئولین كرمانشاه به كسب این افتخار گلایه نمود.
سارا شیربیگی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به انتخابش بعنوان یكی از 10 بازیكن برتر فوتسال بانوان در سال 2019، اظهار نمود: انتخاب 10 بازیكن برتر فوتسال هرساله انجام می شود و انتخاب این بازیكنان هم بر طبق موفقیت های فردی و تیمی است كه در طول یكسال داشته اند.

وی اشاره كرد: قهرمانی تیم ملی در مسابقات آسیایی و انتخابم بعنوان خانم گل آسیا، قهرمانی در رقابت های لیگ برتر همراه با تیم نامی نو و انتخابم بعنوان خانم گل و بهترین بازیكن ایران موجب شد تا در این فهرست قرار بگیرم.

ملی پوش فوتسال بانوان ایران كسب این عنوان را افتخاری برای كرمانشاه دانست و اظهار داشت: اینكه نام یك كرمانشاهی در كشور، آسیا و جهان مطرح می شود، افتخاری برای استان است، اما متاسفانه هیچ تماس و حتی یك پیام تبریك از طرف مسئولین استان به ویژه مسئولین ورزشی نداشتم.

وی در ادامه با انتقاد از بی توجهی مسئولین ورزش استان به فوتسال و فوتبال بانوان در كرمانشاه، اضافه كرد: ورزش بانوان در كرمانشاه خیلی وقت است كه فراموش شده و فوتسال بانوان هم كه كاملا تعطیلست.

شیربیگی اشاره كرد: بی توجهی مسئولین به این رشته درحالی است كه پتانسیل های زیادی در آن داریم و در هر تیم لیگ برتری حداقل یك بازیكن از كرمانشاه حضور دارد.

وی افزود: وقتی موضوع مهمی مانند انتخاب یك دختر از كرمانشاه در فهرست بهترین های فوتسال دنیا كه كمتر اتفاق می افتد، برای مسئولین ورزش استان چندان مهم نیست، شكل گیری یك تیم و فراخوان بازیكنان كرمانشاهی از دیگر استانها نیز اهمیتی ندارد.

بازیكن تیم لیگ برتری هیات خراسان رضوی عنوان كرد: نزدیك به 10 سال است كه در شهرهای مختلف ایران بازی می كنم و در همه این شهرها توجه مسئولین به ورزش استان را دیده ام و برای تیم هایشان اسپانسر جذب می كنند. هم اكنون هم كه در تیم هیات خراسان رضوی توپ می زنم، اسپانسر این تیم شورای شهر و شهرداری این استان هستند.

شیربیگی اضافه كرد: بی توجهی به فوتسال بانوان در كرمانشاه سبب شده تا بازیكنان این رشته از كرمانشاه مهاجرت كنند.

منبع: