با اشاره به نتایج جام جهانی؛ سعیدرضا كیخا: به المپیك و كسب سهمیه آن نزدیك شده ‎ام

به گزارش فرم نو ملی پوش ژیمناستیك ایران كه در جام جهانی ملبورن صاحب مدال نقره شد، اظهار داشت: از اینكه به المپیك و كسب سهمیه آن نزدیك تر شده ام، خوشحالم بااینكه این مهم به عملكرد رقبایم هم بستگی دارد.

به گزارش فرم نو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، سعیدرضا كیخا درباب عملكردش در جام جهانی ملبورن گفت: در دور مقدماتی برنامه ساده تری را نسبت به فینال اجرا كردم تا حضورم را در فینال قطعی كنم و خوشبختانه نمره خوبی را هم دریافت كردم.
عضو تیم ملی ژیمناستیك با اشاره به سطح بالای این رقابت ها بیان كرد: درفینال هم حریفان سرسختی داشتم اما خداراشكر موفق شدم عملكرد خیلی خوبی داشته باشم و صاحب مدال نقره شوم.
وی افزود: باتوجه به نتایج این رقابت ها جایگاهم را در رنكینگ جهانی تثبیت كردم و خوشحالم كه به المپیك نزدیك تر شدم. البته كسب سهمیه المپیك به نتایج رقبایم هم بستگی دارد. من باید در دو ورلدكاپ دیگر هم شركت كنم. امیدوارم در این دو رویداد هم بتوانم امتیازات لازم را كسب كنم.
این ملی پوش ژیمناستیك اشاره كرد: این مدال نقره را به خانواده ام، مربیانم، مسئولان فدراسیون ژیمناستیك، وزارت ورزش، كمیته ملی المپیك و اداره ورزش فارس تقدیم می كنم. از زحمات همسرم كه در این مدت فداكاری های زیادی كرد تا من بتوانم به موفقیت برسم تشكر ویژه ای می كنم.
كیخا تصریح كرد: امیدوارم از این به بعد به ژیمناستیك نگاه جدی تری شود چون ثابت كردیم می توانیم در این رشته افتخارآفرین باشیم.

منبع: