حذف پاكدامن از جام جهانی شمشیربازی

به گزارش فرم نو علی پاكدامن با شكست برابر شمشیرباز انگلیسی از جام جهانی لهستان كنار رفت.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مسابقات شمشیربازی جام جهانی لهستان از امروز در ورشو شروع شد و طی آن نمایندگان ایران در جدول مقدماتی به مصاف حریفانشان رفتند.
علی پاكدامن در مرحله مقدماتی مقابل نمایندگان بلغارستان، لهستان و ژاپن پیروز شد و نتیجه دیدار برابر حریفانی از آلمان وایتالیا را واگذار كرد.
وی در جدول ۱۲۸ نفره مقابل حریفی از انگلیس با نتیجه ۱۵ به ۴ باخت و حذف شد در صورتی كه دو نماینده دیگر ایران این مرحله را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
محمد رهبری دیدارهای مقدماتی خویش را با ۵ برد و یك باخت به پایان رساند.
وی در مصاف با نمایندگان چین، ژاپن، هنگ كنگ، آمریكا و تركیه پیروز شد و نتیجه رقابت با نماینده فرانسه را واگذار كرد. محمد رهبری در جدول ۱۲۸ نفره هم حریفی از گرجستان را برد و به جدول ۶۴ نفره صعود كرد. در این مرحله رهبری به مصاف نماینده رومانی می رود.
محمد فتوحی هم در مرحله مقدماتی جام جهانی لهستان، سه برد برابر نمایندگان بلژیك، روسیه و انگلیس به دست آورد و مقابل حریفان خود از ایتالیا و ژاپن شكست خورد. فتوحی با غلبه بر شمشیرباز آمریكایی در جدول ۱۲۸ نفره راهی جدول ۶۴ نفره مقدماتی شد. نماینده فرانسه حریف وی در این مرحله است.
دیدارهای جدول ۶۴ نفره مقدماتی جام جهانی لهستان امشب برگزار می گردد.
مجتبی عابدینی دیگر نماینده ایران در جام جهانی لهستان است. وی به علت اینكه جزو ۱۶ شمشیر باز برتر در رنكینگ جهانی به حساب می آید، نخستین دیدار خویش را فردا و در جدول ۶۴ نفره اصلی برگزار می نماید. جام جهانی لهستان همچون رویدادهای تأثیرگذار در وضعیت المپیكی شمشیر بازان است. تیم اسلحه سابر ایران با هدایت پیمان فخری در این رویداد شركت كرده است.
 

منبع: