سرمربی تیم بسكتبال بانوان گروه بهمن: دلم شور می زد!

فرم نو: سرمربی تیم بسكتبال بانوان گروه بهمن بعد از فینالیست شدن تیمش اظهار داشت: برای این بازی دلم شور می زد اما نتیجه تمرین هایمان را گرفتیم.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم گروه بهمن تهران با نتیجه ۹۶ بر ۸۶ مقابل نامی نو اصفهان به برتری رسید و فینالیست بسكتبال بانوان شد.

نازی طائرپور، سرمربی گروه بهمن در مورد این بازی اظهار داشت: در هفته شش روز تمرین می كردیم و نتیجه تمرین هایمان را گرفتیم. از این برد خوشحال هستیم. البته اصفهان هم تیم خوبی داشت و بازیكنانش قوی بودند.

او در مورد اینكه شروع خوبی نداشتند، اظهار داشت: ما همیشه اینطور بوده ایم. در بازی رفت هم كوارتر اول و دوم را واگذار كردیم اما در ادامه برنده شدیم. در این بازی هم تا بازیكنان گرم شدند كمی زمان برد و از تمرینات زیادی كه داشتیم استفاده بردند.

طائرپور درباره عملكرد سعیده علی در این بازی بیان كرد: سعیده بازیكن خوبی است اما لطمه دیدگی او موجب شد تا در چند بازی از او استفاده نكنیم. او همیشه برای تیم مفیدست و خوشحال هستیم كه كاپیتان تیممان است. بازی جذابی داشتیم و خوشبختانه به فینال رسیدیم.

سرمربی تیم گروه بهمن اظهار داشت: خیلی برای این بازی دلم شور می زد چون تنها فیلم كوارتر سوم و چهارم بازی نامی نو را دیده بودیم اما آنها را آنالیز كردیم.

منبع: