هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان جدال بانوان هندبالیست كازرون و تاسیسات دریایی برای نایب قهرمانی

فرم نو: در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان دو تیم شاملی كازرون و تاسیسات دریایی برای عنوان نایب قهرمانی به مصاف هم می روند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، رقابتهای هفته سیزدهم پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان جمعه ۱۸ بهمن با دو دیدار پیگیری می شود. تیم اشتاد سازه مشهد كه با ۱۵ امتیاز قهرمانی خویش را مسجل كرده است در این هفته مقابل تیم كیش ایر قرار می گیرد و قهرمانی خویش را در كیش جشن می گیرد. در حساس ترین دیدار این هفته دو تیم شاملی كازرون و تاسیسات دریایی كه در جدول رده بندی هر دو ۱۱ امتیازی هستند در كازرون مقابل یكدیگر قرار می گیرند. تیم برنده بعنوان نایب قهرمان این فصل از مسابقات نزدیك تر خواهد شد.
پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان با ۸ تیم شروع شد اما در میانه راه تیم ارشیا شید طرقبه به علت مشكلات مالی و نفت و گاز گچساران به علت حاضر نشدن مقابل حریفانش در دو هفته متوالی از لیگ برتر حذف شدند. در این شرایط هفته سیزدهم و چهاردهم لیگ برتر تنها با دو دیدار پیگیری می شود و حریفان این دو تیم حذف شده با قرعه استراحت رو به رو خواهند بود. تكلیف برگزاری دیدار معوقه از هفته دوازدهم میان دو تیم شاملی كازرون و فولاد مباركه سپاهان هم هنوز مشخص نشده است.
هفته چهاردهم و پایانی این مسابقات هم جمعه آینده برگزار می گردد.
برنامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان:
جمعه ۱۸ بهمن ساعت ۱۱: ۰۰
شهید شاملی كازرون – تاسیسات دریایی تهران
كیش ایر – اشتاد سازه مشهد