پرسپولیس و نفت امیدیه صدرنشین لیگ برتر واترپلو شدند

به گزارش فرم نو مرحله چهارم و پایانی رقابت های گروهی بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو با صدرنشینی پرسپولیس و نفت امیدیه در دو گروه به پایان رسید.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مرحله چهارم از بیست و نهمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو كشور با پیگیری رقابت های گروه های A و B به پایان رسید. در مجموع رقابت های گروهی این مسابقات تیم های پرسپولیس و نفت امیدیه به ترتیب در گروه A و B با ۱۷ و ۱۴ امتیاز صدرنشین شدند.
در ادامه رقابت های لیگ برتر واترپلو كشور تیم های اول و چهارم، سوم و دوم دو گروه به صورت ضربدری در دو بازی رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت.
این دوره از مسابقات با حضور تیم های پرسپولیس، دانشگاه آزاد اسلامی، استخر شهید نوفلاح و سایپا در گروه A و تیم های رعد پدافند، پیشگامان كویر یزد، نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران در گروه B پیگیری می شود. رده بندی گروه A تا آخر چهار مرحله: ردیف تیم تعداد بازی امتیاز ۱ پرسپولیس ۱۲ ۲۳ ۲ دانشگاه آزاد اسلامی
خراسان رضوی ۱۲ ۱۷ ۳ سایپا ۱۲ ۸ ۴ استخر شهید نوفلاح ۱۲ صفر رده بندی گروه B تا آخر چهار مرحله: ردیف تیم تعداد بازی امتیاز ۱ نفت امیدیه ۱۲ ۱۸ ۲ نفت و گاز گچساران ۱ ۱۶ ۳ رعد پدافند ۱۲ ۱۱ ۴ پیشگامان كویر یزد ۱۲ ۳