قهرمان مسابقات دو نیمه ماراتن بانوان كشور: بدون مربی و امكانات تمرین می كنم

به گزارش فرم نو ایسنا/هرمزگان قهرمان مسابقات دو نیمه ماراتن بانوان كشور اظهار داشت: تمامی تلاش خویش را می كنم در مسابقات دو صحرانوردی آسیا موفق به كسب مدال شوم.

پریسا عرب در گفت و گو با ایسنا، اضافه كرد: مسابقات از سطح كیفی خوبی برخوردار بود و حدودا تمام رقبا حضور داشتند اما بازهم با اختلاف زیاد توانستم مقام قهرمانی را بدست بیاورم.
وی با اشاره به اینكه سال جاری نسبت به دوره های پیشین شرایط آب و هوایی جزیره هرمز بسیار مطلوب تر بود، اظهار نمود: حضور تماشاگران در طول مسیر سبب افزایش انگیزه ورزشكاران شده بود و با این روند حالا حالاها به حضور در مسابقات و كسب عناوین قهرمانی ادامه خواهم داد.
عرب با اشاره به اینكه هفتگی ۱۸۰ كیلومتر برای حضور در مسابقات تمرین می كنم، تصریح كرد: وقتی به مسابقات می آیم بسیار راحت و با آمادگی بالا عنوان قهرمانی را كسب می كنم.
این قهرمان دو نیمه ماراتن كشور با اشاره به اینكه در ایران فاصله بسیاری با رقبا دارم، افزود: امیدوارم بتوانم در مسابقات برون مرزی هم این موفقیت ها را تكرار كنم و فاصله خویش را با رقبای بالادستی كاهش دهم.
وی با اشاره به اینكه بدون مربی و امكانات تمرین می كنم، افزود: برای مسابقات بین المللی باكو و مسابقات آسیایی صحرانوردی در فروردین ماه خویش را آماده می كتم و تلاش خویش را برای كسب مدال به كار می بندم.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، پریسا عرب بامداد امروز(۲۶ دی ماه) برای سومین سال متوالی مقام قهرمانی دو نیمه ماراتن جام هرمز را بدست آورد.