ملی پوش والیبال بانوان: هدف از شركت در انتخابی المپیك كسب تجربه است

فرم نو: ملی پوش والیبال بانوان معتقد می باشد هدف تیم ملی از حضور در مسابقات انتخابی المپیك بیشتر كسب تجربه است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، رقابت های والیبال انتخابی المپیك ۱۷ تا ۲۶ دی در تایلند برگزار می گردد و تیم ایران با تلفیقی از بازیكنان جوان به این مسابقات اعزام می شود. هدایت تیم ملی را میترا شعبانیان برعهده دارد و بنظر می رسد با عنایت به رقبای ایران، هدف از حضور در مسابقات بیشتر كسب تجربه باشد. ملی پوشان در این مسابقات با تیم های كره جنوبی، قزاقستان و اندونزی رقابت می كنند.

آیتك سلامت یكی از بازیكنان تیم ملی در مورد رقبای ایران به ایسنا اظهار داشت: رقبایمان تیم های خوبی هستند و بیشتر كشورها با تیم های اصلی خود شركت می كنند. سطح مسابقات بالا است و امیدارم كه ما هم خوب كار نماییم.

تیم ایران برای این مسابقات سه مرحله اردو برگزار كرده و اردوی آخر هم متصل به اعزام است كه تا جمعه، ۱۳ دی ادامه دارد. سلامت می گوید چون بازیكنان پیش از حضور در تیم ملی در تیم های باشگاهی خود تمرین كردند، بدن های آماده ای دارند و این اردوها بیشتر به هماهنگی و انسجام تیمی كمك كرده است. علاوه بر این می گوید ملی پوشان به واسطه قرار داشتن در رده سنی مشابه با هم كار كرده اند و آمادگی خوبی دارند.

ملی پوشان برای آمادگی بدنی در طول روز دو جلسه تمرین بدنسازی دارند و بگفته سلامت از نظر تاكتیكی و تكنیكی هم در شرایطی خوبی به سر می برند اما با عنایت به كشورهای حاضر و سطح مسابقات، هدف تیم بیشتر كسب تجربه است.

چند روز قبل خبری در خصوص شیوع آنفولانزا در اردوی تیم ملی منتشر گردید كه متین زبردست، نایب رییس بانوان فدراسیون آنرا تكذیب نمود، سلامت هم می گوید هیچ كدام از ملی پوشان آنفولانزا نداشتند و فقط سرما خوردگی بوده است كه البته الان برطرف شده و ملی پوشان الان بدون هیچ مشكلی تمرینات خودرا ادامه می دهند.

برنامه تیم ملی ایران در رقابت های انتخابی المپیك به شرح زیر است:

سه شنبه، ۱۷ دی

ایران- قزاقستان، ساعت۹ و ۳۰ دقیقه صبح

چهارشنبه، ۱۸ دی

ایران- كره جنوبی، ساعت ۱۲

پنج شنبه، ۱۹ دی

ایران- اندونزی، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه

منبع: