۴ تیرانداز المپیكی بدون اردو!

به گزارش فرم نو اردوی تیم ملی تیراندازی ایران در بخش تپانچه شروع شده است اما هنوز وضعیت تیم ملی تفنگ مشخص نمی باشد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، اردوی تیم ملی تپانچه از امروز (شنبه) شروع شده است و ۶ تیرانداز همچون هانیه رستمیان و جواد فروغی، تیراندازان المپیكی ایران به این اردو دعوت شدند اما هنوز وضعیت اردوی تیم ملی تفنگ ایران معلوم نیست.
تیم ایران در بخش تفنگ چهار سهمیه المپیك ۲۰۲۰ را كسب كرده است؛ نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه كرم زاده و مهیار صداقت تیراندازان المپیكی ایران در بخش تفنگ هستند كه حدود یك ماه است اردویی نداشته اند و الان نیاز دارند تا هر چه سریع تر اردوها و برنامه های خویش را برای المپیك آغاز كنند. فدراسیون تیراندازی در این حوزه جواب مشخصی به خبرنگارن نمی دهد. ناصر رسولی، سخنگوی فدراسیون و مدیر تیم های ملی در مورد دلیل برگزار نشدن اردوهای تیم ملی تفنگ به ایسنا اظهار داشت: بزودی اردوی این تیراندازان هم آغاز می شود!
رسولی در پاسخ به این سؤال كه منظورتان از “به زودی” چیست؟ جواب مشخصی نداد و صرفا به این بسنده كرد كه اعلام می شود.
به نظرمی رسد اصلی ترین دلیل تاخیر در آغاز اردوی تیم ملی تفنگ، مشخص نبودن وضعیت سرمربی تیم ملی است. گویا فدراسیون هنوز نتوانسته شرایط لازم برای ادامه همكاری با الهام هاشمی را فراهم آورد.
رسولی در مورد وضعیت سرمربی تیم تفنگ هم توضیح مشخصی نداد و اظهار داشت: اعلام می كنیم!
فدراسیون تیراندازی ضمن پاسخگویی درست به رسانه ها باید هر چه سریع تر نسبت به تعیین تكلیف وضعیت سرمربی و اردوی تیم ملی اقدام نماید. علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی پیش از این ابراز امیدواری كرده بود كه ایران در المپیك ۲۰۲۰ مدال كسب كند اما با این روند نمی توان نسبت به مدال آوری و حضور موفق تیراندازان چندان خوشبین بود.