ملی پوش فوتسال بانوان: پس از قهرمانی در آسیا دو سال استراحت كردیم!

فرم نو: بازیكن تیم ملی فوتسال بانوان می گوید اردوهای تیم ملی خیلی دیر شروع شده و الان باید به دور از كم كاری بهترین شرایط را برای تیم فراهم نمود تا سومین قهرمانی آسیا به دست آید.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران تیرماه ۱۳۹۹ جام ملت های آسیا را پیش رو دارد. ایران در دو دور گذشته این مسابقات جام قهرمانی را از آن خود كرده است و الان به دنبال كسب سومین جام است. البته تیم بانوان راه سختی را پیش رو دارد چونكه به سبب بی توجهی فدراسیون نسبت به تعیین و تكلیف این تیم، زمان زیادی از دست رفت و در نهایت با انتخاب كادر فنی دو اردوی كوتاه مدت برگزار كرده است.

سارا شیربیگی، بازیكن تیم ملی فوتسال بانوان در گفت و گو با ایسنا به وضعیت دومین اردوی تیم ملی كه دوشنبه، ۱۸ آذر به انتها رسید اشاره نمود و اظهار داشت: اردو در شرایط خوبی اجرا شد. اردوی اولمان یك نوع تست غربالگری بود اما حالا نفرات بهتری به تیم اضافه شده اند. تمرینات و شرایط خوبی داشتیم اما همه چیز دیر آغاز شد و امیدوارم با عنایت به مسابقات مهمی كه پیش رو داریم خیلی دیر نشده باشد.

تیم ملی پس از قهرمانی دو سال استراحت كرد

او در ادامه اضافه كرد: ایران قهرمان می شود و پس از آن دو سال استراحت می كند و باردیگر به مسابقات اعزام می شود اماتیم های دیگر اینگونه نیستند و تا جایی كه اطلاع داریم همه آنها پس از مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ كارشان را شروع كردند و طبق برنامه پیش رفتند. هدف ما تكرار قهرمانی است اما باید برای آن جنگید و این فقط به بازیكن مربوط نیست، بلكه كادرفنی و فدراسیون هم باید دست به دست هم بدهند تا جام قهرمانی را كه سخت به دست می آید، به ایران بیاوریم. شرایط خیلی دشوار است و ما خیلی دیر شروع كردیم و الان جایی برای كم كاری نیست بلكه باید سخت تلاش نماییم و به مسابقات برویم.
سارا شیربیگی (سمت راست)

منبع: