هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان اعتراض به داوری در روزی كه دختران سپاهان ۵ گل زدند

فرم نو: تیم سپاهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان با نتیجه پنج بر یك میزبان خودرا شكست داد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم های هیئت فوتبال البرز و سپاهان اصفهان امروز (جمعه) از ساعت ۱۰ و در قالب بازی های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه شریعتی كرج به مصاف هم رفتند كه این بازی با برتری پنج بر یك سپاهان به انتها رسید.
نیمه اول بازی توپ بیشتر در زمین البرز و به سود سپاهان به حركت درآمد و موقعیت های زیادی برای این تیم خلق شد كه با واكنش خوب دروازه بان البرز روبرو شد تا اینكه صفورا جعفری، بازیكن سپاهان در دقیقه ۱۳ گل اول تیم خودرا وارد دروازه البرز كرد. در ادامه داور یك پنالتی به نفع سپاهان اعلام نمود اما هاجر دباغی نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل كند.
در نیمه دوم، بازی هجومی تری از تیم اصفهانی در دستور كار قرار گرفت و این تیم با دبل هاجر دباغی و گل شقایق روزبهان در دقایق ۴۸، ۵۰، ۵۴ خیال خودرا از بابت كسب سه امتیاز این بازی راحت كرد و تك گل سارا قمی، بازیكن هیات البرز در دقیقه ۵۷ هم نتوانست تاثیری روی نتیجه كسب شده بگذارد.
در ادامه این هاجر دباغی بود كه برای آخرین بار موفق به گلزنی شد تا در بازی رو در رو در مقابل رقیب با سابقه خود _سارا قمی_ نام خودرا در بالای جدول برترین گلزنان لیگ با ۱۳ گل زده و یك گل بیشتر از قمی ثبت كند.
حاشیه های بازی
با عنایت به بازی خشن دو تیم دقایق قابل توجهی از این مسابقه صرف رسیدگی به مصدومان شد.
– نكته قابل توجه اعتراضات زیاد تیم سپاهان به تیم داوری این مسابقه و تصمیمات ستاندن شده، بود. این مساله زمانی به اوج خود رسید كه به دنبال یكی از حملات سپاهان، بازیكنان این تیم معتقد بودند توپ در خارج از محوطه جریمه و با دست توسط دروازبان هیات فوتبال البرز گرفته شده است اما داور با اخراج موافق نبود و دستور به ادامه بازی داد كه همین اقدام عصبانیت اصفهانی ها را به اوج خود رساند.

منبع: