پیروزی خانگی تیم فوتسال بانوان سایپا

فرم نو: تیم فوتسال سایپا در هفته پانزدهم لیگ فوتسال بانوان با نتیجه پنج بر یك به پیروزی رسید.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم سایپا تهران میزبان دختران كویر مس كرمان بود و با حساب پنج بر یك پیروز شد.
با شروع بازی سایپا توانست حملاتی را به سمت دروازه حریف خود تدارك ببیند تا اینكه در دقیقه ۳ یاسمن پاكرو نخستین گل سایپا را وارد دروازه حریف كرد. در ادامه هر دو تیم پایاپای پیش رفتند تا اینكه در دقیقه ۱۵ بهاره عرب، بازیكن دختران كویر گل تساوی را به ثمر رساند اما چند ثانیه بعد مهدیه محمدزاده گل دوم سایپا را زد. در ادامه آرزو صدقیانی زاده گل سوم تیم سایپا را به ثمر رساند تا این تیم با برتری سه بر یك راهی رختكن شود.
شروع نیمه دوم هم با گلزنی سایپا همراه بود و شهین افلاكی گل چهارم تیم خودرا به ثمر رساند. در دقیقه ۳۰ بازی حملات سایپا با واكنش خوب فاطمه خدایی، دروازه بان دختران كویر مس كرمان روبه رو شد. در دقیقه ۳۵ بازی ضربه بازیكن سایپا به شهین افلاكی، دیگر بازیكن سایپا برخورد كرد و وارد دروازه مس شد. این بازی در نهایت با برتری پنج بر یك به سود سایپا به انتها رسید.
حاشیه های بازی:

– شهناز یاری، سرمربی تیم ملی در ورزشگاه حضور داشت و بازی را از نزدیك تماشا می كرد.
– حدود ۵۰ هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و تیم خودرا تشویق می كردند.
– آریو هوادار ۹ ساله سایپا تنها كسی بود كه با بوق زدن های مداوم تیم خودرا تشویق می كرد.
– درانتها این بازی بازیكنان و هواداران سایپا از فرشته كریمی كه به خاطر مصدومیت دو ماه از میدان مسابقه دور شده است، یاد كردند.

منبع: