دوشنبه انجام می شود؛ برگزاری مجمع عمومی – انتخاباتی كمیته ملی پارالمپیك

فرم نو: هفدهمین مجمع عمومی و سالیانه كمیته ملی پارالمپیك در حالی دوشنبه برگزار می گردد كه رای گیری لازم برای انتخاب بازرس و یك عضو هیات اجرایی نیز صورت خواهد گرفت.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، برگزاری مجمع عمومی و سالیانه كمیته ملی پارالمپیك از این حیث نسبت به ادوار گذشته حائز اهمیت می باشد كه مقرر است طی آن رای گیری لازم برای انتخاب بازرس و یك عضو هیات اجرایی نیز صورت گیرد.
این انتخابات از آنجایی در دستور كار مجمع قرار گرفته كه مسعود اشرفی از پست بازرسی كمیته ملی پارالمپیك كناره گیری كرده است ضمن اینكه هادی رضایی هم پس از پذیرش مسئولیت دبیر اجرایی كمیته از تركیب هیات اجرایی اعلام استعفا كرد.
اشرفی و رضایی سال قبل در جریان مجمع انتخاباتی كمیته ملی پارالمپیك به ترتیب بعنوان بازرس و عضو هیات اجرایی انتخاب شده بودند. با استعفای این دو نفر، ثبت نام از كاندیداهای تصدی پست آنها انجام شد.
بر این اساس سید محمد پولادگر، جهانگیر فدایی و امیر ماندگار فرد جهت تصدی پست بازرسی نام نویسی كرده اند ضمن اینكه جهانگیر فدایی، بهروز برجسته محبی، سید محمد كاظم واعظ موسوی، امیر ماندگار فرد و خانم ها الهه شیعه و فریبا محمدی هم كاندیدای عضویت در هیات اجرایی شده اند.
مجمع عمومی كمیته ملی پارالمپیك از ساعت ۱۰ بامداد دوشنبه در محل آكادمی ملی المپیك و با حضور محمود خسروی وفا رئیس این كمیته شروع می شود.
از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و رضا صالحی امیری رئیس كمیته ملی المپیك نیز برای حضور در این مجمع دعوت شده است.

منبع: