تاج الدین: مسئولان نگاه ویژه تری به ورزش بانوان داشته باشند

به گزارش فرم نو نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود اینكه زنان نقش زیادی در سبك زندگی سالم دارند اما شرایط برای فعالیت های ورزشی آنها زیاد مناسب نمی باشد و از مسئولان ورزشی استان می خواهم نگاه ویژه تری برای حضور بانوان در ورزش داشته باشند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، ناهید تاج الدین در مراسم تجلیل از قهرمانان رشته بدنسازی، پاورلیفتینگ و قوی ترین مردان و مچ اندازی استان اصفهان كه همزمان با رونمایی از كتاب ۴۴۴۴ در سالن شهروند اصفهان، برگزار گردید خطاب به مربیان، ورزشكاران و مسئولان این رشته، اظهار نمود: مسئولیت شما اشاعه و تزریق ورزش و نشاط ناشی از آن در جامعه است. شرایط كاری بگونه ای است كه بنده هم اكنون در جمع كسانی هستم كه تنها می توانم بگویم ورزشكاران را دوست دارم و فرصت پرداختن به فعالیت ورزشی را ندارم، اما این وظیفه شما ورزشكاران است كه دیگران را به ورزش كردن ترغیب كنید. همه می بینیم كه با عنایت به شرایط امروز كشور و مشكلات معیشتی و اقتصادی مردم، خوشبختانه ورزشكاران با افتخار آفرینی در رشته های مختلف ورزشی مردم را شاد می كنند.
وی ادامه داد: صفات ارثی و محیطی، سبك زندگی ما را با عنایت به شرایط می سازند، درست است كه نمی توان در صفات ارثی و ژنتیك دخالتی داشت، اما در صفات و عوامل محیطی می توان دخالت داشت و شرایطی كه باعث شیوع خیلی از بیماری های قلبی –عروقی، دیابت و … می شود را كنترل كرد. خیلی از این بیماری ها در زنان بیشتر است و با عنایت به شرایطی كه برای فعالیت زنان مناسب نمی باشد فرصت كافی برای فعالیت را به آنها نمی دهد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح كرد: آمار نشان داده است افسردگی در بانوان بیشتر از مردان است كه در این راستا امیدواریم مسئولان به حضور بانوان در عرصه های مختلف ورزشی اهمیت بیشتری دهند و نگاه ویژه تری به این مقوله داشته باشند.
تاج الدین اضافه كرد: اصفهان جزء استان هایی است كه در ورزش پتانسیل زیادی دارد و حیف است كه مسئولان ما این ظرفیت ها را نبینند و حمایت نكنند.