تور بین المللی تنیس روی میز چك آخر كار دختران پینگ پنگ باز ایران در روز نخست مسابقات چك

به گزارش فرم نو دختران پینگ پنگ باز جوان ایران در بخش انفرادی تور بین المللی تنیس روی میز چك سه پیروزی و ۶ شكست به دست آوردند و در بخش دوبل هم برابر حریف خود مغلوب شدند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، پریناز حاجیلو، شیما صفایی و مریم فرعی سه پینگ پنگ باز جوان ایران كه در تور بین المللی تنیس روی میز چك شركت كردند امروز (چهارشنبه) در بخش انفرادی این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند كه در مجموع سه پیروزی و شش شكست كسب كردند.

در این بخش هر كدام از ملی پوشان ایران سه بازی انجام دادند. پریناز حاجیلو ابتدا برابر حریفی از ولز به پیروزی سه بر یك رسید. در دومین بازی سه بر دو برابر نماینده چك شكست خورد و در آخرین دیدار خود هم سه بر یك مغلوب هونامی ناكاموری ژاپنی شد.

شیما صفایی نتیجه نخستین بازی خویش را سه بر صفر به نماینده چك واگذار كرد اما در دو بازی بعدی خود سه بر دو و سه بر صفر به ترتیب برابر پینگ پنگ بازان سنگاپور و نروژ به پیروزی رسید.

مریم فرعی، سومین ملی پوش ایران در هر سه بازی خود با نتایج سه بر صفر، سه بر یك و سه بر صفر به ترتیب برابر ورزشكارانی از فرانسه، چك و رومانی شكست خورد.

در بخش دوبل این مسابقات هم تیم ایران با تركیب پریناز حاجیلو و شیما صفایی به مصاف تیمی با تركیب دو ورزشكار از بلاروس و چك رفت و با نتیجه سه بر دو شكست خورد. بدین سان كار ملی پوشان ایران در بخش انفرادی و دوبل این مسابقات به آخر رسید و جمعه در بخش تیمی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه (به وقت چك) برابر روسیه و از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه (به وقت چك) به مصاف تیم پرتغال می روند.