بسكتبالیست های ایران نیمه نهایی قهرمانی آسیا را از دست دادند

فرم نو: تیم ملی بسكتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران با شكست برابر قزاقستان از طریق یابی به نیمه نهایی مسابقات دسته B قهرمانی آسیا بازماند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم ملی بسكتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران در ادامه رقابت های قهرمانی آسیا در دسته B كه در هند برگزار می گردد به مصاف قزاقستان رفت كه در نهایت با نتیجه ۵۶ بر ۷۱ شكست خورد و نیمه نهایی را از دست داد.
كوارترهای اول، دوم و سوم را قزاقستان با نتایج ۲۰ بر ۱۷، ۱۶ بر ۵ و ۱۴ بر ۱۰ به سود تمام كرد و كوارتر چهارم با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ به نفع ایران به آخر رسید.
تیم ایران برای نخستین بار در دسته B قهرمانی آسیا حضور داشت و از آنجایی كه تنها قهرمان این دسته به دسته A صعود می كند ایران شانس خویش را برای حضور در دسته A از دست داد و برای كسب جایگاه پنجم یا ششم باید به مصاف سنگاپور برود.
تیم ایران در مرحله گروهی این رقابت ها با شكست برابر هند و پیروزی مقابل گوام و سنگاپو بعنوان تیم دوم گروه A به مرحله دوم صعود كرده بود.
فاطمه آقازادگان، پیونیك آراكلیان، سحر گودرزی، ركسانا كریمی، زینب غفاری، عسل طهرانی، غزل هژبر، نگین رسولی، آیدا گل محمدی، ترنم شاهین زاده، فائزه ایزدی، غزل ملكی بازیكنان تیم ایران هستند كه با هدایت افسانه حسن نایبی در این رقابت ها حضور دارند.