دختران فوتسالیستی كه به كرونا مبتلا شده اند

به گزارش فرم نو تابحال تست كرونای چندین دختر لیگ برتری فوتسال مثبت اعلام شده است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، شیوع کرونا در کشور سبب به تعویق افتادن بازی های برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان شد اما بعد از چند ماه تعویق، فدراسیون فوتبال تصمیم بر برگزاری مسابقات گرفت و سوم مرداد را بعنوان تاریخ دیدار تیم ها اعلام نمود. با این وجود چهار تیم حاضر در این مرحله(ملی حفاری اهواز، مس رفسنجان، هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران) موظف شدند که پیش از شروع تمرینات از بازیکنان و کادر خود تست کرونا بگیرند.

تیم هیات فوتبال خراسان نخستین تیمی بود که از بازیکنان خود تست گرفت و بعد از چند روز مشخص شد که در تست اولیه پنج نفر از بازیکنان و کادر این تیم به کرونا مبتلا شده اند اما بعد از انجام تست دوم، فاطمه شریف(سرمربی تیم هیات قوتبال خراسان رضوی) اعلام نمود که تست ۲۵ درصد این تیم مثبت شده است.

از طرفی مس رفسنجان بعد از منفی شدن تست بازیکنان خود قبل از سایر تیم ها تمریناتش را آغاز کرد اما سایپا تهران هم بعد از انجام تست اعلام نمود که دو بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده اند. البته شنیده می شود که از این تیم تست یک بازیکن و یک نفر از کادر مثبت شده است.

وضعیت دیگر تیم حاضر در این مرحله هنوز معلوم نیست و خبری در خصوص انجام تست از بازیکنان ملی حفاری اهواز منتشر نشده است. مینا بارانی سرمربی این تیم هم پیش از این به ایسنا اعلام نمود که از سوی وزارت نفت مجوز تمرین کسب نکرده اند و تا زمانی که این مجوز صادر نشود، تست و تمرین هم ندارند.

با این شرایط معلوم نیست که مسؤلان فدراسیون چه تصمیمی اتخاذ می کنند. البته شنیده شده که زمان برگزاری مسابقات یک هفته عقب می افتد اما هنوز اظهار نظری رسمی در این مورد صورت نگرفته است و باید دید که کمیته بانوان چگونه این مورد را حل و فصل می کند.

منبع: