عبدالحمید احمدی: فدراسیون ورزش همگانی باید دین خود به مردم را ادا كند

به گزارش فرم نو معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش اظهار داشت: فدراسیون ورزش همگانی باید دین خویش را به مردم ادا كند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، عبدالحمید احمدی بعد از انتخابات فدراسیون ورزش همگانی اظهار داشت: ابتدا از حضور بسیار مفهوم دار و تأثیر گذار مجمع تقدیر و تشکر می کنم. از اجماع صحبت های کاندیداها و مشارکت در رای گیری و انتخابات تشکر می کنم. به فدراسیون ورزش همگانی برای داشتن چنین مجمعی که اگاهانه در امور فدراسیون صاحب رای است تبریک می گویم.
معاون وزیر ورزش تصریح کرد: مهم ترین تصمیمات فدراسیون باید در این مجمع گرفته شود. تک تک افراد با مسئولیت پذیری در این فدراسیون حضور و ایفای نقش می کنند و این بسیار امیدورا کننده است. مطمئنا فدراسیون با این مجمع می تواند قدم های محکی بردارد.
وی افزود: از دبیر فدراسیون و گواری تشکر می کنم. از تک تک روسا و اعضای هیات رئیسه فدراسیون به خاطر تلاش ها و زحمات هایشان سپاسگذارم. امیدورام تیم، رئیس و هیات رئیسه جدید با پشتوانه تجارب گذشته راهکار جدیدی برای پیشبرد فدراسیون داشته باشند.
احمدی اظهار نمود: انتظار از فدراسیون و هیات های ورزشی این است که بتوانند در جایگاه ورزش همگانی نقش خویش را ایفا کنند. قرار گیری در این جایگاه مهم می باشد. ظرفیت زیادی برای همراهی با ورزش همگانی وجود دارد به شرط اینکه فدراسیون و هیات ها این ظرفیت ها را شناسایی کنند تا برای تحقق اهداف فدراسیون استفاده کنند.
وی اضافه کرد: ما هم در وزارت ورزش بعنوان حامی فدراسیون و هیات ها باید همراه باشیم و حمایت های مادی و معنوی لازم را برای پشبرد فعالیت و برنامه ها عرضه دهیم. نکته مهم این است که فدراسیون و هیات نباید متکی به بودجه دولتی باشد. فدراسیون و هیات ها حتما بایستی در آمد بیش تری از بخش های غیر دو لتی داشته باشند و بتوانند برنامه های خویش را به همراه حمایت ورزارت و کمیته پیش برند. انتظار از فدراسیون شفافیت در بحث مالی است و در این بخش پاسخگو باشند.
احمدی اظهار نمود: اصلی ترین مخاطب ما در ورزش مردم هستند و فدراسوین همگانی از این منظر تفاوت است. ازاین رو همه تمرکزها و فعالیت ها و باید مربوط به منافع عمومی و در جهت ارتقا توسعه فعالیت بدنی و سلامت مردم باشد. باید در جایگاه فدراسیون و هیات ها دین خویش را به مردم ادا نماییم. از این منظر فدراسیون حق الناس است. باید حق الناس را ادا نماییم. همه موار قابل بخشش است به جز حق الناس. به همین خاطر مسئولین این فدراسیون سنگین تر است.
احمدی درباره پاسکاری سمت فدراسیون شطرنج و همگانی اظهار نمود: به صورت طبیعی در هر رقابتی انتخاباتی گمان زنی هایی وجود دارد. بالاخره بحث رقابت است و اینکه کاندیدها دنبال جالب نظر اعضای مجمع هستند. شرایط امروز گویای آن چیزی بود که صورت گرفت. یعنی رقابت جدی بین شش کاندید برای احراز صندلی ریاست فدراسیون همگانی بد. مجمع گویای سلامت انتخابات بود.
وی تصریح کرد: شاهد رقابت جدی در میان کاندیدها بودیم. برنامه ها رائه شد. در شرای طرقابت بسایر خوب اعضای مجمع رای خویش را به صندوق انداختند و ملایی رای اعتماد را به دست آورد. ارزو می کنم برای چهار سال اینده فدرسایون بتواند ورزش همکانی را در کشور توسعه دهد. با همه ظرفیت های موجود و همکاری دستکاه های زیر ربط بتوانند در جلب رضایت مردم و مشارکت مردم قدم بردارند.

منبع: