لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار می شود؟

اخبار متناقضی در مورد برگزاری پلی آف لیگ برتر فوتسال انتشار یافته و هنوز معین نیست كه این مسابقات برگزار می گردد یا خیر.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان کنسل شد اما با صدور مجوز برگزاری بعضی از مسابقات همچون فوتبال و فوتسال، مسئولان سازمان لیگ تصمیم بر برگزاری مسابقات بانوان گرفتند و قرار شد که تیرماه اجرا شود اما با این وجود این تاریخ یک دفعه به تعویق افتاد.
اخیرا اخباری در خصوص اعلام اختتام لیگ فوتسال بانوان انتشار یافته است که از طرف فدراسیون فوتبال و مسئولان کمیته مسابقات فوتسال بانوان تکذیب یا تایید نشده است اما فاطمه شریف و عاطفه رضایی سرمربیان تیم های هیات فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان که در مرحله پلی آف بانوان حضور دارند به ایسنا اعلام نمودند که فدراسیون فوتبال و شهرزاد نصیری(مسئول کمیته مسابقات فوتسال بانوان) به دنبال برگزاری مسابقات باقی مانده هستند.
رضایی به ایسنا اظهار داشت: “حدود نیم ساعت پیش با خانم نصیری صحبت کردم و او به ما اظهار داشت که مسابقات انجام می شود. از شنبه(۱۴ تیر) تمریناتمان را آغاز می نماییم و نخستین مسابقه سوم مرداد برگزار می گردد.”
نصیری بعنوان مسئول کمیته مسابقات هنوز در مورد برگزاری لیگ اظهار نظر نکرده است و باید دید که تصمیم مسئولان بر برگزاری مسابقات است یا لغو آنها. دیدار رفت از مرحله پلی آف فوتسال بانوان ۳۰ بهمن ماه ۹۸ انجام شد که برمبنای آن دیدار تیم های ساپیا تهران و ملی حفاری اهواز با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم اهواز و بازی مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان رضوی با تساوی دو بر دو به انتها رسید.