هندبال ایران بدون نماینده در جام باشگاه های زنان آسیا

فرم نو: هندبال بانوان ایران هیچ نماینده ای در جام باشگاه های آسیا كه به میزبانی قزاقستان برگزار می گردد نخواهد داشت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، فدراسیون هندبال ایران تا سوم تیرماه فرصت داشت تا حضور یا عدم حضور دو نماینده بانوان ایران در جام باشگاه های آسیا را اعلام نماید. طبق گفته رئیس فدراسیون هندبال هیچ کدام از دو تیم اشتادسازه و شهید شاملی قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نکردند و حتی شفاها عدم حضور خودرا به فدراسیون اعلام نموده اند.
مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا آذر ماه به میزبانی آلماتی قزاقستان انجام خواهد شد. فدراسیون هندبال ایران تا سوم تیرماه زمان داشت تا نام تیم ها را اعلام نماید اما تابحال هیچ کدام از تیم ها اعلام حضور نکرده و در نتیجه ایران هیچ نماینده ای در این مسابقات نخواهد داشت.
قبل از این تیم های هندبال سنندج، لارستان و شهید چمران نماینده بانوان ایران در جام باشگاه های آسیا بوده اند.
علیرضا پاکدل درباب اعلام آمادگی کتبی دو تیم اشتادسازه و شهید شاملی برای حضور در جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: تا همین لحظه هیچ کدام از تیم ها اعلام آمادگی نکرده اند ولی شفاها اعلام نمودند که نمی توانند در این مسابقات حاضر شوند. ما حتی به دو تیم بعدی یعنی تاسیسات و فولاد نیز درخواست دادیم که آنها هم اعلام نمودند نمی توانند در مسابقات شرکت نمایند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران در این مسابقات نماینده ای نخواهد داشت اظهار داشت: خیر نماینده نداریم. البته کلیت بازی ها هم به خاطر کرونا کاملا معلوم نیست. همه مسابقات، اردوها و رویدادها در اما و اگر است.

منبع: