سرمربی بسكتبال بانوان گروه بهمن: قهرمانی اتفاقی نیست!

به گزارش فرم نو نازی طائرپور در مورد قهرمانی تیم گروه بهمن در لیگ برتر بسكتبال بانوان اظهار داشت: برای قهرمانی در لیگ زحمت زیادی كشیدیم و برنامه ریزی دقیقی داشتیم.
نازی طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن در گفت و گو با ایسنا به قهرمانی تیم خود در لیگ برتر بسکتبال بانوان اشاره و بیان کرد: در فصلی که گذشت، خیلی خوب کار کردیم. برنامه ریزی داشتیم و زحمت کشیدیم، بازیکنان تمرین و بدنسازی خیلی خوبی داشتند و از جانب دیگر آنالیزهای درستی انجام دادیم بنا بر این بدون باخت بودیم.
وی در ادامه اضافه کرد: یک تیم اتفاقی قهرمان نمی گردد. برخی می گفتند بازیکنان خوبی داشتید اما وضعیت بازیکن های تیم های دیگر هم خوب بود. با این وجود برنامه ریزی دقیقی کردیم و بدنسازی مان به شکلی بود که بازیکنان در اواخر مسابقه هم از نظر تکنیکی و استقامتی خسته نبودند.
طائرپور به تاثیر آنالیز تیم های دیگر در پیروزی اشاره نمود و اظهار داشت: بازیکنان تمام تیم ها را آنالیز کرده بودیم. در هر بازی سه نفر از دانشگاه شریف به ما کمک می کردند، آمار و آنالیز بازی را به ما می دانند که برمبنای آن و جریان مسابقه تصمیم گیری می کردیم. علاوه بر این منسجم کردن بازیکنان تیم هم شرایطی می خواست که ما فراهم کردیم.
سرمربی تیم گروه بهمن با اعلان اینکه فصل قبل هم این بازیکنان را داشتند اما قهرمان نشدند، اضافه کرد: فصل قبل به این صورت کار نکردیم. بدنسازی ما امسال خیلی خوب بود و ایرادات سال قبل را برطرف کردیم بنا بر این موفق شدیم. البته سال قبل ما تیم دوم جدول(نامی نو) را برده بودیم اما وقتی بازی دوم با دانشگاه آزاد به وقت اضافه کشیده شد، پنج بازیکن اصلی ام را نداشتم وگرنه سال قبل هم قهرمان می شدیم.
طائرپور در مورد برنامه ریزی برای آغاز تمرینات تیم اظهار داشت: منتظر اعلام رسمی قهرمانی توسط فدراسیون هستیم تا برنامه ریزی خودرا شروع نماییم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، پرونده لیگ برتر بسکتبال بانوان بعد از ماه ها بلاتکلیفی بسته شد و در صورتیکه بازی برگشت فینال بین تیم های گروه بهمن تهران و بانوان شهر گرگان به سبب شیوع ویروس کرونا کنسل شد، با بیان انصراف تیم گرگان از بازی، نماینده تهران قهرمان شد. گروه بهمن در بازی رفت فینال پیروز شد و تنها تیم بدون باخت فصل بود.

منبع: