به مناسبت روز المپیك برگزار می شود؛ چالش كمیته بین المللی المپیك برای ورزشكاران ایران و جهان

كمیته ملی المپیك در نظر دارد مسابقه ملی قهرمانان را در چالشی ۴۵ ثانیه ای كه از جانب كمیته بین المللی المپیك جهت گرامیداشت روز المپیك برای ورزشكاران مطرح گردید را برگزار نماید.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این چالش قهرمانان می بایست ۳ حرکت شنا، لانچ پرشی و برپی که هر کدام ۱۵ ثانیه پشت سر هم بر مبنای دستورالعمل عرضه شده انجام و بعد از ضبط از راه تلفن همراه (تصاویرشفاف، روشن و افقی باشد) آن را به آدرس شبکه های اجتماعی کمیته بین المللی المپیک ارسال نمایند. این اقدام باید تا روز دوشنبه دوم تیرماه صورت گیرد.

بدیهی است افرادی که بتوانند در مدت فوق بیشترین تکرار را انجام دهند حائز رتبه های اول تا سوم شده و موفق به دریافت جوایز نقدی گردند.
تصاویر ارسالی قهرمانان عزیز بعد از تایید نهایی برای کمیته بین المللی المپیک ارسال می شود.
دستورالعمل اجرای حرکات:
* شنا
دست ها و پاها به اندازه عرض شانه ها باز شود و بدن در یک راستای مستقیم تا نزدیک زمین پایین آمده و تا صاف شدن دست ها بالا بیایید.
* لانج پرشی
پاها خویش را به صورت حرکت لانج دو برابر عرضه شانه باز کنید، سپس با یک پرش جای پاها را عوض کنید و در هنگام فرود زانوی پای عقب را تا نزدیک زمین پایین بیاورید.
* برپی ( شنا رفتن و بلافاصله تبدیل به پرش عمودی در جا )
بلا فاصله از حالت ایستاده با پرت کردن پاها به عقب به حالت شنا قرار بگیرید و سینه خویش را تا نزدیکی زمین پایین بیاورید، سپس بلافاصله بلند شوید و یک پرش درجا عمودی انجام دهید.

منبع: