پلی آف فوتسال بانوان در انتظار سفید شدن شهرها

به گزارش فرم نو به قول سرمربیان تیم های فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز و مس رفسنجان مقرر است پلی آف فوتسال بانوان برگزار گردد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، مرحله پلی آف فوتسال بانوان که به علت شیوع کرونا متوقف شده بود، مقرر است برگزار شود، البته پیش از این اخباری در خصوص شروع مسابقات از تاریخ ۱۳ تیر منتشر گردید اما بعد از بررسی بیشتر این زمان لغو شد و هم اکنون زمان برگزاری مسابقات به شرایط انتشار کرونا بستگی دارد.

بارانی، سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز در این مورد به ایسنا اظهار داشت: مقرر است پلی آف برگزار گردد اما زمان آن به سفید شدن وضعیت خوزستان بستگی دارد. حالا وضعیت خوزستان از نظر انتشار کرونا قرمز است و زمانی که وضعیت سفید شود مسابقات را برگزار می نماییم. دو تیم دیگر پلی آف هم همین شرایط را دارند.

عاطفه رضایی، سرمربی مس رفسنجان هم در این مورد به ایسنا اظهار داشت: هنوز زمان دقیقی به ما اعلام نشده است. گویا مسابقات حتما برگزار می گردد اما باید از چهار شهر حاضر در این مرحله در مورد روند شیوع بیماری استعلام بگیرند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، دیدار رفت از مرحله پلی آف فوتسال بانوان ۳۰ بهمن ماه ۹۸ برگزار گردید که بر مبنای آن دیدار تیم های ساپیا تهران و ملی حفاری اهواز با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم اهواز و بازی مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان رضوی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.