دغدغه جدید بانوی ركابزن ایران با آغار باردیگر مسابقات بین المللی

به گزارش فرم نو اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تقویم جدید مسابقات كوهستان را اعلام نمود و الان بانوی ركابزن ایران در مورد تصمیم اروپایی ها نسبت به صدور ویزا نگران است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تقویم جدید مسابقات کوهستان را اعلام نمود و برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان از ماه آگوست از سر گرفته می شود.
فرانک پرتو آذر بانوی رکابزن ایران پیش از این خودش را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کاپ های جهانی آماده کرده بود که با شیوع کرونا تمامی رقابتها لغو شد. اما او حالا باید باردیگر برای حضور در مسابقات برنامه ریزی کند.
پرتو آذر در پاسخ به این پرسش ایسنا در خصوص اینکه مشخص شده مقرر است در کدام رقابتها شرکت کند، اظهار داشت: من با مربی ام در این مورد صحبت کردم و مقرر است برنامه ریزی را در مورد حضور در مسابقات تا چند روز آینده انجام بدهند اما یک مسئله مهم وجود دارد. اغلب مسابقات در قاره اروپا برگزار می گردد و الان باید ببینیم سفارت کشورهای اروپایی ویزا صادر می کنند یا خیر.
پرتو آذر پیش از این هم نسبت به لغو شدن مسابقات ابراز ناراحتی کرده و به ایسنا اظهار داشته بود: برنامه ای که برای خودم در سال ۹۹ آماده کرده بودم خیلی بهتر از سال ۹۸ بود اما ویروس کرونا و لغو مسابقات تمام برنامه ریزی من را به هم ریخت.