فوتبال در پاركینگ!

فرم نو: بازیكن تیم فوتبال سپاهان می گوید در ایام شیوع ویروس كرونا در پاركینگ تمرین می كند اما برای آمادگی انجام مسابقه به 20 روز زمان برای تمرین گروهی نیاز دارد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، با شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات ورزشی، بیشتر فوتبالیست ها خودرا در خانه قرنطینه کردند اما برای حفظ آمادگی، در محیط های کوچک و به صورت انفرادی تمرینات خودرا ادامه دادند. هاجر دباغی، ملی پوش فوتبال بانوان در گفت و گو با ایسنا به پیگیری تمرینات خود در این شرایط اشاره و بیان کرد: در پارکینگ خانه مان تمرین می کنم. هرچند فضا و امکانات زیادی ندارم اما برای آنکه بدنم نخوابد، هر روز تمریناتم را انجام می دهم.

بازیکن تیم سپاهان در مورد وضعیت لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: لیگمان هر سال پویاتر می شود و روند صعودی دارد اما نیاز به حضور اسپانسرهای بهتری داریم. همین طور باید بانوان بیشتر دیده شوند اما در لیگ جاری به سبب عدم حضور خبرنگاران در ورزشگاه، کمتر دیده شدیم و این مساله جلوی پیشرفتمان را گرفت چون هر چه بیشتر دیده شویم انگیزه هایمان بالاتر می رود و پیشرفتمان بیشتر می شود. امیدوارم که خبرنگاران باردیگر به عرصه فوتبال بانوان وارد شوند تا روند صعودی داشته باشیم و تیم های بزرگی مثل تراکتور و فولاد خوزستان که خصوصی هستند و مشکل مالی ندارد به لیگ بانوان هم وارد شوند.

او با تایید کاهش جذابیت لیگ جاری نسبت به فصل قبل مسابقات، اظهار نمود: جذابیت مسابقات نسبت به سال قبل کمتر بود چون در لیگ فصل قبل یک جهش بزرگ داشتیم و برخی تیم ها نتایجی می گرفتند که از قبل قابل پیش بینی نبود اما امسال مدعیان کمتر و نتایج قابل پیش بینی بود.

بازیکن تیم سپاهان در مورد تعطیلی یا ادامه لیگ برتر باتوجه به شیوع کرونا، بیان کرد: این تصمیم بستگی به شرایط شیوع ویروس کرونا دارد. اگر روند شیوع این بیماری کاهش پیدا کند می توان بازی ها را انجام داد تا تکلیف تیم ها مشخص شود. از جانب دیگر سلامتی از همه چیز مهم تر است اما توقف مسابقات در این جایگاه درست نیست و در صورت اعلام اختتام باید لیگ امسال را کلا نادیده بگیرند.

دباغی به زمان لازم برای آماده سازی تیم ها در صورت ادامه لیگ اشاره و بیان کرد: حداقل به ۲۰ روز زمان نیاز داریم چون هر اندازه هم که در فضای خانه تمرین نماییم اما فوتبال ورزشی تیمی است و به کار گروهی نیاز دارد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان با ۳۸ امتیاز در جایگاه چهارم لیگ قرار دارد.

منبع: