نظر سرمربی صدرنشین لیگ فوتبال زنان در مورد سرنوشت لیگ

به گزارش فرم نو سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم كرمان اظهار داشت: تصمیم گیری برای اعلام آخر لیگ برتر فوتبال زنان هنوز زود است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، لیگ برتر فوتبال زنان از اسفندماه به علت شیوع كرونا متوقف شده و در حالیكه چهار بازی تا آخر مسابقات باقی مانده است، برخی معتقدند باید آخر لیگ اعلام گردد.

مرضیه جعفری، سرمربی تیم صدرنشین شهرداری بم كرمان در گفتگو با ایسنا و در مورد ادامه لیگ برتر اظهار داشت: تصمیم گیری در این مورد زود است و باید اجازه بدهند تا شرایط كشور مشخص شود اما مسابقات باید در صورتی ادامه پیدا كند كه هیچ مشكلی برای ورزشكاران پیش نیاید. اگر قرار باشد حتی یك ورزشكار هم به بیماری كرونا مبتلا شود، با عنایت به این كه تفاوت تیم اول و دوم مشخص است، باید آخر لیگ را اعلام كنند.

جعفری در مورد دوری دو ماهه بازیكنان از تمرین اظهار داشت: نمی توان به علت دوری از تمرین لیگ را تمام كرد چون ورزشكار حرفه ای باید بدن خویش را آماده نگه دارد. از طرفی مسابقات جام باشگاه های آسیا را هم نداریم و حتی در مرداد هم می توان بازی ها را برگزار كرد. ازاین رو اگر قرار به برگزاری بازی است، یك ماه به تیم ها مهلت آمادگی بدهند و سپس مسابقات صورت گیرد چون تیم ها هزینه كرده اند و لیگ باید اعتبار خویش را داشته باشد.

رده بندی لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است:
۱ – شهرداری بم كرمان، ۵۴ امتیاز، ۷۷ تفاضل گل
۲ – وچان كردستان، ۴۸ امتیاز، ۵۷ تفاضل گل
۳ – شهرداری سیرجان، ۴۱ امتیاز، ۵۳ تفاضل گل
۴ – سپاهان اصفهان، ۳۸ امتیاز، ۵۱ تفاضل گل
۵ – پالایش گاز ایلام، ۳۵ امتیاز، ۲۱ تفاضل گل
۶ – هیات فوتبال البرز، ۲۵ امتیاز، ۲ تفاضل گل
۷ – ملوان بندرانزلی، ۲۰ امتیاز، ۲۱- تفاضل گل
۸ – ذوب آهن اصفهان، ۱۸ امتیاز، ۲۷- تفاضل گل
۹ – همیاری آذربایجان غربی، ۱۶ امتیاز، ۴۵- تفاضل گل
۱۰ – زاگرس شیراز، ۱۳ امتیاز، ۵۱- تفاضل گل
۱۱ – آویسا خوزستان، ۷ امتیاز، ۵۲- تفاضل گل
۱۲ – سینا بوشهر، ۳ امتیاز، ۶۷- تفاضل گل