سمیع زاده : به صورت موقت در شطرنج هستم

به گزارش فرم نو مدیرفنی تیم های ملی شنا بعد از انتصاب در سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج اظهار داشت: به صورت موقت در فدراسیون شطرنج حضور دارم تا وظایف دبیری را برای برگزاری مجمع انتخاباتی انجام دهم.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، فرهاد نیكوخصال سرپرست فدراسیون شطرنج طی حكمی محسن سمیع زاده مدیر فنی تیم های ملی شنا را بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج منصوب نمود.
محسن سمیع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضورش در فدراسیون شطرنج اظهار داشت: كماكان در شنا هستم اما چون من كارمند رسمی وزارت ورزش هستم، در این مقطع تصمیم بر این گرفته شد تا در فدراسیون شطرنج حضور داشته باشم. همانطور كه می دانید مربیگری یك كار پاره وقت است و كارمند وزارت ورزش به صورت تمام وقت هستم.
مدیر فنی تیم های ملی شنا در ادامه تاكید كرد: همچنان در شنا با قدرت كار را پیگیری می كنم. ملی پوشان تمرینات در خشكی را انجام می دهند. در تلاش هستیم تا تمرینات داخل آب را به صورت قرنطینه ای آغاز نماییم. اردوها سر جای خودش انجام خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: من بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج انتخاب شده ام كه به صورت موقت است و وظایف دبیری را تا زمان برگزاری انتخابات شطرنج انجام خواهم داد. امیدوارم زودتر انتخابات فرا برسد تا من نیز به كار خودم در وزارت ورزش و شنا بپردازم.

منبع: