صادقیان: امیدوارم بهترین نتیجه در المپیك حاصل شود

به گزارش فرم نو یك تیرانداز المپیكی ایران اظهار داشت: با تعویق المپیك، یك سال فرصت داریم بیش تر و بهتر تمرین نماییم و برای المپیك آماده تر باشیم.
آرمینا صادقیان، تیرانداز المپیكی ایران در گفت و گو با ایسنا در مورد تعویق المپیك اظهار نمود: خوشبختانه یا متاسفانه المپیك یك سال به تعویق افتاد. این مساله از یك طرف به نفع ماست. می توانیم یك سال بیش تر تمرین نماییم تا به سطح رقیبان خود برسیم و بتوانیم به نتیجه ای كه در المپیك انتظار داریم برسیم.
كوچك ترین عضو كاروان ایران در المپیك توكیو اظهار داشت: در سال قبل امیدوار بودم كه سهمیه المپیك بگیرم كه این صورت گرفت. واقعا در مسابقات تمام تلاش خودرا می كردم تا نتیجه ای كه مد نظر داشتم كسب شود. خوشحالم كه جزو كاروان ورزشی ایران در توكیو هستم و می توانم كنار ورزشكاران مدال آور مسابقه دهم.
این عضو تیم ملی تفنگ ایران در مورد پیش بینی اش از عملكرد تیراندازان ایرانی در المپیك توكیو اظهار داشت: هم اكنون نمی توان چیزی را پیش بینی نمود اما امیدوارم واقعا بهترین نتیجه ها گرفته شود و به مدال المپیك برسیم. آرزو می كنم این یك سال كه فرصت داریم بیش تر و بهتر تمرین نماییم و برای المپیك آماده تر باشیم.
صادقیان درباره شرایط تمرینی خود اظهار داشت: هم اكنون كه در خانه تمرین می نماییم و هاشمی سرمربی تیم ملی با ما آنلاین ارتباط دارد. تمرینات مان تا حالا كه خوب پیش رفته و می توان گفت سطح آمادگی مان حفظ شده است.
وی در مورد ادامه برگزاری اردوهای تیم ملی اظهار داشت: فعلا كه كشور درگیر كرونا است، مشخص نیست واقعا شرایط چه زمانی درست خواهد شد اما هاشمی تمام تلاش خودرا می كند تا هر چه زودتر اردوها اجرا شود. باید به خاطر همه تلاش هایش از او تشكر كنم.
صادقیان در مورد مسابقات جهانی هند اظهار داشت: مسابقات جام جهانی هم به خاطر كرونا عقب می افتد یا لغو می شود. همه چیز بستگی به كرونا دارد و باید ببینیم چه می شود. مسابقات جام جهانی مونیخ و قهرمانی جوانان جهان زول كنسل شد، اگر شرایط همین گونه ادامه یابد مسابقات هند هم لغو می شود.

منبع: