تمرین فوتبال دختران بمی در قرنطینه

به گزارش فرم نو سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم كرمان می گوید بازیكنان این تیم در خانه و به صورت انفرادی تمرین می كنند تا آمادگی خویش را حفظ كنند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، لیگ برتر فوتبال بانوان همچون سایر رشته به علت شیوع كرونا لغو شد. تیم شهرداری بم كرمان تا هفته هجدهم لیگ با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و با تیم وچان كردستان كه در جایگاه دوم قرار دارد، شش امتیاز اختلاف دارد.

مرضیه جعفری، سرمربی تیم بم در گفتگو با ایسنا به انجام تمرینات انفرادی توسط بازیكنانش اشاره و بیان نمود: بازیكنان در خانه هایشان تمرین انفرادی خویش را انجام می دهند تا ببینیم وضعیت كشور چگونه پیش می رود اما الان مهمترین مبحث سلامتی مردم و ورزشكاران است.

او در این مورد اضافه كرد: تا زمانی كه خطر این ویروس از بین نرود به بازیكنان اجازه نمی دهم به ورزشگاه بیاند و تمرین كنند چون این مورد سبب شیوع بیشتر و به خطر افتادن سلامتی آنها می شود اما در خانه تمرین می كنند و بسیاری از آنها تمرینات خویش را از من می گیرند تا بدن هایشان آماده باشد.

سرمربی تیم شهرداری بم در مورد تأثیر تعطیلی لیگ بر كیفیت مسابقات اظهار داشت: بطور قطع تأثیر به سزایی می گذارد. ما باید باردیگر كار با تیم را شروع نماییم و امكان دارد برخی بازیكنان كار انفرادی خویش را به خوبی انجام نداده باشند و مجبور باشیم با آنها بیشتر كار نماییم ازاین رو بر كیفیت كار تیم هایی كه با برنامه پیش رفته بودند، تأثیر می گذارد اما جدول تیمی بگونه ای بود كه امتیازات با هم فاصله داشت و این تعطیلی تاثیری بر جدول ندارد.

جعفری در مورد وضعیت لیگ تا هفته هجدهم بیان نمود: رقابت های سال جاری بین تیم های بالای جدول كیفیت خوبی داشت و بازیكنان در تیم های مختلف پخش شده بودند اما همیشه این مشكل را داشته ایم كه بسیاری از تیم ها از بازی مقابل ما انصراف می دهند. در كل لیگ خوبی داشتیم و به غیر از بحران كرونا كه پیش آمد همه چیز طبق برنامه پیش رفت.