احتمال پارگی رباط بانوی المپیكی كاراته

به گزارش فرم نو سرمربی تیم ملی كاراته بانوان ایران، صدمه دیدگی حمیده عباسعلی را جدی دانست و اظهار داشت: به احتمال زیاد با پارگی رباط صلیبی روبرو شده است.
سمانه خوش قدم در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت حمیده عباسعلی بعد از صدمه دیدگی در ثانیه های پایانی دیدار فینال رقابت های كاراته وان اتریش برابر حریف ایتالیایی، اظهار نمود: فكر می كنم صدمه عباسعلی خیلی جدی است و احیانا رباطش پاره شده است. اصلا وضعیت خوبی ندارد و حتی نمی تواند راه برود.
سرمربی تیم ملی كاراته بانوان ایران اضافه كرد: او برای راه رفتن هم مشكل دارد و با كمك دیگران می تواند حركت نماید. از سویی با هواپیما نمی رویم و برای حركت به سمت فرانكفورت مجبوریم با قطار برویم كه همین مساله مشكلات او را بیشتر می كند و شرایط او سخت تر هم می شود.
او در آخر اظهار داشت: مقرر است عباسعلی به تهران منتقل شود تا وضعیت دقیق او بعد از بررسی های پزشكان مشخص شود. امیدوارم بتوانیم او را هر چه زودتر در تمرینات تیم ملی به همراه داشته باشیم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، حمیده عباسعلی كاپیتان تیم ملی كاراته بانوان ایران بعد از صعود به فینال لیگ جهانی كاراته وان اتریش موفق به كسب سهمیه المپیك ۲۰۲۰ شد اما با این صدمه دیدگی حضور وی در المپیك با اما و اگرهای زیادی روبرو شده است.