در لهستان انجام شد؛ پرداخت پاداش نخستین مدال جهانی شمشیربازی ایران پس از 7 ماه

به گزارش فرم نو فدراسیون جهانی شمشیربازی پاداش مجتبی عابدینی بابت مدال آوری در رقابت های قهرمانی جهان را پس از هفت ماه تاخیر در اختیار وی قرار داد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مجتبی عابدینی كاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران تیرماه گذشته و در رقابت های قهرمانی جهان صاحب مدال برنز شد. پاداش این مدال كه برای اولین بار در تاریخ شمشیربازی ایران به دست آمد ۱۰ هزار دلار بود كه باید از سوی فدراسیون جهانی پرداخت می شد اما به علت تحریم و محدودیت های موجود پرداخت بموقع آن به عابدینی میسر نشد.
البته با رایزنی های صورت گرفته و پس از ۷ ماه تاخیر بالاخره این پاداش از جانب فدراسیون جهانی شمشیربازی پاداش در اختیار مجتبی عابدینی قرار گرفت.
این مهم در جریان مسابقات جام جهانی لهستان انجام شد. در جریان این رقابت ها كه در ورشو جریان داشت و پس از سه روز پیگیری شامگاه یكشنبه به پایان رسید، پاداش مدال آوری مجتبی عابدینی به صورت درستی در اختیار وی قرار گرفت.
در جریان جام جهانی لهستان، مجتبی عابدینی در بخش انفرادی تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت و در نهایت بعنوان دهم این رقابت ها دست یافت. در بخش تیمی هم ایران صاحب جایگاه پنجم شد و سهمیه تیمی خود برای المپیك را قطعی كرد.