تقدیر از دونده قهرمانی در نشست هیات اجرایی كمیته ملی المپیك

فرم نو: پنجاه و ششمین نشست هیات اجرایی با حضور روسای فدراسیون های چوگان و زورخانه ای و تقدیر از فرزانه فصیحی برگزار گردید.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، در ابتدای این نشست كه با حضور نوزایی رئیس فدراسیون چوگان برگزار گردید گزارش كاملی در مورد فعالیتهای انجام شده و عملكرد فدراسیون در سال ۹۸ و پیشنهاداتی در مورد برنامه های پیش رو عرضه شد كه در ادامه رئیس فدراسیون چوگان خواهان حمایت بیشتر هیات اجرایی از این رشته شد.
پس از بحث و تبادل نظر با عنایت به ماهیت ملی این رشته مقرر شد از تلاش ها و عملكرد مجموعه فدراسیون به ریاست نوزایی تقدیر و تشكر به عمل آید ضمن آنكه از اقای ایلخان زاده رئیس سابق این رشته به جهت تلاشهای موثر در توسعه این رشته با محوریت فدراسیون و حمایت كمیته ملی المپیك تقدیر و تجلیل شود.
در ارتباط با حمایت های مالی این فدراسیون هم مقرر گردید در برنامه سال اینده هیات اجرایی در دستور كار قرار گیرد.

در ادامه جوهری رئیس فدراسیون زورخانه ای و كشتی پهلوانی هم در نشست هیات اجرایی كمیته ملی المپیك حاضر شد و ضمن تشكر از نگاه حمایتی و توسعه ای كمیته ملی الپیك ازاین رشته در مورد عملكرد این فدراسیون امسال وبرنامه ها ی سال آتی گزارشی عرضه نمودند و با تاكید بربرنامه ریزی جهت توسعه این رشته در كشور از كمیته ملی المپیك درخواست نمود تا حمایت بیشتری از جانب كمیته ملی المپیك برای اجرای برنامه های پیش رو به خصوص برنامه های آموزشی صورت گیرد كه در ادامه دكتر صالحی و اعضای هیات اجرایی در جهت توسعه این رشته ملی و میهنی ضمن تاكید بر تقویت برنامه های آموزشی مقرر كردند تا جلسه ای با مسئولین ذیربط برگزار شود تا در مورد منابع مالی تصمیم گیری شود.
در ادامه نشست امروز هیات اجرایی كمیته ملی المپیك، اعضا از خانم فرزانه فصیحی دونده خوب كشورمان تقدیر كردند. در ابتدای این مراسم تقدیر مجید كیهانی رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی و عضو هیات اجرایی ضمن تشكر از نگاه ویژه هیات اجرایی به قهرمانان اضافه كرد: فصیحی ورزشكار پر تلاش و مستعدی است و برای بدست آوردن این ركورد تلاش زیادی كرده و امیدواریم با پتانسیلی كه دارد موفق به كسب سهمیه المپیك شود.
وی افزود: با تقدیر از تلاشهای فصیحی و خسته نباشید به این ورزشكار پركار اگر درراه كسب سهمیه المپیك موفقیتی حاصل نشد باید به تلاشهای خود ادامه دهد تا شاهد موفقیت های بیشتر وی در بازیهای اسیایی ۲۰۲۲ باشیم.
در ادامه مراسم طاهره طاهریان نایب رییس بانوان با تشكر از ركورد شكنی اخیر فصیحی اظهار داشت از سال ۱۳۶۵ كه وارد حوزه ورزش شدم تصور نمی كردم روزی ورزش بانوان به خصوص در رشته دوومیدانی بتواند با عنایت به پوشش اسلامی به این مرحله برسد. رقابت در این رشته با پوششی مضاعف در حالیكه سایر رقبا با حداقل پوشش حضور دارند كار سختی است، فصیحی با كسب این موفقیت به دنیا این پیام را مخابره كرد كه حجاب مانعی برای كسب موفقیت و قهرمانی نیست.
در ادامه هم دكتر صالحی امیری رئیس كمیته ملی المپیك هم با تاكید بر صحبتهای خانم طاهریان، بانوان ورزشكار كشورمان را با انگیزه، امیدوار و پر تلاش توصیف كرد و اضافه كرد: بطور قطع رسیدن به قله های موفقیت و قهرمانی با حفظ ارزشهای اخلاقی كار ساده ای نیست ولی بانوان ورزشكار ما به دنیا ثابت كردند كه می توانند فعل خواستن را صرف كنند.