در دومین بازی پلی آف بسكتبال بانوان؛ خانه بسكتبال بندرعباس باخت، نامی نو به نیمه نهایی رسید

فرم نو: ایسنا/اصفهان تیم بسكتبال بانوان نامی نو با برتری در دومین دیدار مرحله پلی آف مقابل خانه بسكتبال بندرعباس راهی دیدارهای نیمه نهایی شد.
بازی های دوم مرحله پلی آف بسكتبال امروز (پنجشنبه ۱۰ بهمن) با انجام دو دیدار در اصفهان و تهران مورد پیگیری قرار|گرفت و تیم نامی نو با دومین پیروزی خود مقابل خانه بسكتبال بندرعباس به نیمه نهایی این فصل از لیگ برتر رسید.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم بسكتبال نامی نو در دومین بازی پلی آف از ساعت ۱۱ در ورزشگاه آرارات میزبان تیم خانه بسكتبال بندرعباس بود كه توانست درانتها با نتیجه ۶۱ بر۵۸ به پیروزی برسد.
سپیده جعفری سرمربی نامی نو برای این دیدار الهام رنجبر، مطهره كشفی، آناهیس خداوردیان، لوسینه آسادوریان و مژگان خدادادی را به میدان فرستاد.
در دیگر سو نیز هنگامه پور برای این دیدار زهرا تندرو، مهسا پرندخواه، مرضیه تندرو، زهرا حق جو و سكینه غریب زاده را راهی میدان كرد.
نبود معصومه اسماعیل زاده در این دیدار و خستگی ناشی از بازی اول در بندرعباس سبب شد تا نامی نو نتواند اقتدار همیشگی خودرا از شروع بازی به نمایش بگذارد.
كوارتر اول این دیدار با نتیجه ۱۷ بر۱۲ به سود نامی نو به انتها رسید. در كوارتر دوم اشتباهات فردی بازیكنان و عدم موفقیت در پرتاب های آخر سبب شد تا میهمان جنوبی این كوارتر را با نتیجه ۱۳ بر۸ به برتری برسد تا دو تیم با تساوی در عدد ۲۹ به رختكن بروند.
با آغاز نیمه دوم و كوارتر سوم جعفری با تغییر در سیستم و نفرات خود در طول بازی اهتمام كرد بازی را مدیریت بیشتری كند، دو تیم این كوارتر را شانه به شانه هم پیش رفتند، اما پرتاب های ثانیه آخر بندریها سبب شد تا این كوارتر را نیز با نتیجه نزدیك ۱۷ بر۱۴ پیروز میدان شوند.
در كوارتر آخر دو تیم به دنبال كسب امتیاز و برتری در این میدان بودند. شاگردان جعفری به دنبال پیروزی در این میدان و بستن پرونده این مرحله در اصفهان بودند و شاگردان هنگام پور می خواستند با پیروزی در این بازی كار را به بازی سوم بكشانند، حساسیت بازی باعث شده بود تا تمركز بازیكنان دو تیم كم شود و اشتباهات زیادی داشته باشند.
نامی نو میزبان كوارتر چهارم را ۲۲ بر۱۶ به پیروزی رسید تا در مجموع دو پیروزی در دو بازی راهی مرحله نیمه نهایی شود.
مطهره كشفی با ۱۶ امتیاز از تیم نامی نو و زهرا حق جو از تیم خانه بسكتبال بندرعباس با ۲۳ امتیاز بازیكنان برتر این میدان بودند.

منبع: