سرمربی تیم بسكتبال نامی نو: توانستیم به بازی برگردیم و پیروز شویم

به گزارش فرم نو ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسكتبال نامی نو اظهار داشت: در دو كوارتر ابتدایی بازی بهم ریخته بودیم، اما در ادامه توانستیم به بازی برگردیم و با مدیریت آن پیروز میدان شویم.

سپیده جعفری امروز (پنجشنبه ۱۰ بهمن) بعد از برد تیمش مقابل خانه بسكتبال بندرعباس و رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر بسكتبال در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: این دومین بازی پلی آف بود كه انجام دادیم. در بازی اول با اختلاف زیاد به پیروزی رسیدیم، امروز تیم بندرعباس خیلی خوب بازی كرد. در این بازی ما معصومه اسماعیل زاده را هم در اختیار نداشتیم.

وی اضافه كرد: در تمام بازی ها زمانی كه برخی بازیكنان در زمین نباشند، روحیه ای برای تیم مقابل است. اما خدا را شكر كه در بازی دوم در اصفهان هم نتیجه خوبی گرفتیم و اجازه ندادیم كار به بازی سوم كشیده شود.

سرمربی تیم بسكتبال بانوان نامی نو اظهار داشت: در كوارتر اول و دوم این بازی بهم ریختگی زیادی داشتیم، بعضی از بازیكنان سرماخوردگی دارند، از بازی بندر كه آمدیم كمی گرفتار افت بدنی شدند، اما سعی كردیم آنها را به این بازی برسانیم.

جعفری تصریح كرد: فاصله نزدیك دو بازی پلی آف و دوری مسیر اصفهان و بندرعباس در افت بدنی بازیكنان اثرگذار بود. با عنایت به این كه مرحله پلی آف هم است و هیچ تیمی نمی خواهد در این مرحله ببازد، بازی ها نزدیك و حساس بود.