جامعه ورزش هفتم بهمن با آرمان های امام راحل تجدید بیعت می كند

فرم نو: بگفته معاون فرهنگی وزارت ورزش، هفتم بهمن ماه و همزمان با چهل و یكمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جامعه ورزش با آرمان های امام راحل تجدید بعیت خواهد داشت.

به گزارش فرم نو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی در دومین جلسه كارگروه ورزش و جوانان چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید پرافتخار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: حضور پرشور و شكوه مردم در تشییع پیكر شهدای مقاومت ثابت كرد كه راه سردار سلیمانی و همرزمانش همچنان ادامه خواهد داشت و در آستانه چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جامعه ورزش و جوانان آمادگی خودرا همچون گذشته اعلام می كند تا با حضور گسترده بار دیگر همراه با دیگر اقشار مردم حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور برسانند.
وی اشاره كرد: جامعه ورزش و جوانان در هفتمین روز از بهمن ماه سال جاری با حضور در مرقد مطهر امام راحل در چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های رهبر كبیر جمهوری اسلامی ایران و اندیشه های مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند كرد.
احمدی اظهار داشت: جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی دشمن شكن ۲۲ بهمن هم پرشورتر و باشكوه تر از همیشه شركت خواهند كرد تا بار دیگر همراهی و حمایت خود از نظام را در مقابل دشمنان و استكبار جهانی به منصه ظهور برسانند.

منبع: