امید به كسب سهمیه های جدید؛ میلاد وزیری: برای المپیك باید به ركورد ۶ سال پیش خودم برسم!

فرم نو: تنها كماندار المپیكی ایران با اشاره به بالاترین ركوردهای داخلی و بین المللی كه در اختیار دارد اظهار داشت كه تلاشم این است برای حضور در المپیك توكیو ركورد خودرا ارتقا دهم.

میلاد وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر به پیگیری تمریناتش برای آماده سازی حضور در بازی های المپیك اشاره نمود و اظهار داشت: در مدت زمانی كه اردوی تیم ملی در امیدیه در جریان بود، من در تهران و به صورت انفرادی پیگیر تمرینات بدنسازی بودم. البته این مرحله از تمریناتم با نظارت كادر فنی و طبق ملاحظات و برنامه های آنها انجام می شد.
وی با اشاره به اینكه از پنجشنبه و همزمان با آغاز دور جدید اردوی تیم ملی تیروكمان در كیش تمریناتش را در این جزیره و دركنار با دیگر اردونشینان دنبال خواهد كرد، در مورد وضعیت آمادگی خود اشاره كرد: قاعدتاً وقتی در دوره بدنسازی به سر می بریم به لحاظ آمادگی بدنی با افت مواجه می شویم اما تا زمان اعزام های برون مرزی قبل از المپیك و برای خودِ این بازی ها، بطور قطع به اوج آمادگی خواهیم رسید.
كماندار المپیكی ایران تصریح كرد: تیم ملی تیروكمان ۲۰ تیرماه برای حضور در كاپ آسیا عازم تایلند می شود. خردادماه سال آینده هم باید در رقابت های جهانی برلین شركت نماییم كه حُكم توزیع سهمیه المپیك را هم دارد. در این رقابت ها سهمیه تیمی ریكرو مردان و سهمیه تیمی و انفرادی ریكرو بانوان توزیع می شود. بطور قطع برنامه های كادر فنی تیم ملی به شكلی پیش می رود كه برای هر یك از رویدادها به حداكثر آمادگی رسیده باشیم. اوج آمادگی مان هم برای المپیك توكیو خواهد بود.

وزیری در پاسخ به پرسشی كه در مورد وضعیت ركوردش و ضرورت ارتقای آن عنوان شد نیز اظهار داشت: طبق آخرین ركوردگیری كه برای تیم ملی انجام شد، ركورد من ۶۶۶ بود. بالاترین ركورد برون مرزی كه در اختیار دارم ۶۶۷ است اما بالاترین ركوردم ۶ سال پیش در تهران و به میزان ۶۸۸ ثبت گردید.
تنها كماندار ایران در بازی های المپیك اشاره كرد: باید برای حضور در المپیك ركورد فعلی ام را ارتقا دهم. می خواهم به شكلی تمرینات و اردوها را پیگیری كنم كه بتوانم حداقل به بالاترین حدنصاب ركوردم یعنی همان ركورد ۶ سال پیش دست پیدا كنم.
وی در پاسخ به این پرسش كه «شرایط برای ارتقا اینچنینی ركورد در چه صورت مهیا می شود؟»، اظهار داشت: برنامه های پیشنهادی توسط كادر فنی به فدراسیون اعلام شده است. نیاز است كه در كنار تمرینات داخلی، اردوهای برون مرزی هم داشته باشیم. با این برنامه موافقت شده و برای اجرای آن هم اقدام شده است. امیدوارم در كل شرایط به شكلی مهیا شود كه بتوانیم بهترین بهره وری را از اردوها و تمرینات پیش بینی شده داشته باشیم.
وزیری درانتها اظهار داشت: خوشحالم كه خیلی زود تكلیفم را برای حضور در المپیك مشخص كردم اما خوشحال تر می شوم در مسابقات آلمان هم بتوانیم سهمیه های جدیدی به دست بیاوریم و تیم با تركیب كامل عازم توكیو شود.

منبع: