پلمب ۲۸۶ باشگاه به سبب توزیع مواد نیروزا

به گزارش فرم نو مدیر كل دفتر مدیریت عملكرد بازرسی و رسیدگی به شكایات از بازرسی 11 هزارو 519 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در 6 ماه نخست سال خبرداد و اظهار داشت: 286 باشگاه توزیع كننده داروهای نیروزاپلمب شدند.

به گزارش فرم نو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله پریچهره اظهار داشت: با عنایت به تاكید وزیر ورزش و جوانان در خصوص نظارت بر سلامت باشگاه ها و در جهت توسعه ورزش پاك و پیشگیری از توزیع و مصرف داروهای نیرو زا، در ۶ ماه نخست سال از ۱۱ هزار و ۵۱۹ باشگاه خصوصی با همكاری ادارات كل ورزش و جوانان استان های سراسر كشور بازرسی شد.
وی اضافه كرد: در همین راستا باشگاههای فاقد مجوز شناسایی شدند و به دنبال آن با اماكن ورزشی كه مبادرت به توزیع داروهای نیروزا می كردند برخورد قانونی صورت گرفت.
مدیر كل دفتر مدیریت عملكرد، بازرسی و رسیدگی به شكایات از پلمپ ۲۸۶ باشگاه ورزشی خبرداد و اضافه كرد: حسب دستور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به ادارات كل ورزش و جوانان سراسر كشور ابلاغ كردیم كه با قوت و قدرت بازرسی استمرار یافته تا شاهد فضای پاك و سالم در باشگاههای بدنسازی باشیم.
پریچهره تصریح كرد: از مردم هم می خواهم در صورت مشاهده، تجویز و فروش هرگونه دارو در باشگاه های ورزشی با مسؤلان بازرسی ادارات كل ورزش و جوانان استان ها از راه سامانه مربوطه تماس گرفته تا پیگیری و اقدام قانونی صورت بگیرد.

منبع: