عرب عامری: وقتی فدراسیون زنان مسلمان را تحویل گرفتم هیچ چیزی وجود نداشت

به گزارش فرم نو سرپرست فدراسیون بین المللی زنان مسلمان در مورد وضعیت آغاز به كار این فدراسیون اظهار داشت: اجازه بدهید قدم ها را محكم و درست برداریم و عجولانه نباشد. یك شبه نمی گردد كار را انجام داد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، الهه عرب عامری، سرپرست فدراسیون بین المللی زنان مسلمان در همایش ملی زن و ورزش، اظهار داشت: فكر نمی كردم كار واقعا اینقدر زیاد باشد. جلسات بسیار زیادی را برگزاری كردیم و ۶ ماه پیش جرقه برگزاری همایش زده شد. حدود ۶ ماه زمان برد تا بتوانیم این همایش را برگزار نماییم.
او اضافه كرد: پنج سخنران برای همایش معرفی و دعوت شده اند. ۶۰ مقاله برای ما ارسال شد كه پس از بررسی ها ۵ سخنران را انتخاب كردیم. یكی از محورهای مورد بحث ورزش قهرمانی است كه می توان به خیلی از سوال ها پاسخ داد. شهرداری نقش مهمی در ورزش همگانی دارد بنابراین تجربیات و چالش های ورزش شهروندی مواردی است كه درباره آن صحبت می شود.
عرب عامری در پاسخ به این سؤال كه روند شروع به كار فدراسیون بین المللی ورزش زنان مسلمان چگونه است؟ اظهار داشت: وقتی حكم سرپرستی خویش را گرفتم هیچ چیزی وجود نداشت. وقتی كه فدراسیونی را به مسئولی می دهید كلید جایی را به او می دهید اما من چیزی نداشتم. فكر كردم باید جای مناسبی را چه من باشم یا نه فراهم نماییم چون ارباب رجوع این فدراسیون كاردارها و سفارتخانه ها هستند پس جای مناسبی می خواست. حدود ۵-۶ ماه این مورد طول كشید. برای گرفتن طبقه اول در ساختمان چهارطبقه مجموعه انقلاب تلاش زیادی كردیم و باید مستاجری را بیرون می كردیم. قدم باید محكم برداشته شود. وقتی آنجا را نیم بند تحویل گرفتم وضعیت خیلی مناسبی نداشت با این وجود جلسات گوناگونی را با خانم فرهادی زاد و كارشناسان گذاشتیم و الان خط مشی داریم. مسابقه بین المللی برگزار كردن راحت است اما باید نماینده كشورها بیایند كارها صورت گیرد و رئیس فدراسیون انتخاب و كار شروع شود. اجازه بدهید قدم ها را محكم و درست برداریم و عجولانه نباشد. یك شبه نمی گردد.