پولادگر: دلیلی ندارد كیمیا علیزاده به كشور دیگری برود

به گزارش فرم نو رئیس فدراسیون تكواندو با اشاره به اینكه كسی نمی تواند مدعی بی مهری به كیمیا علیزاده در ایران شود، اظهار داشت: دلیلی ندارد وی با شرایطی كه داشت به كشور دیگری برود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فدراسیون تكواندو، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تكواندو ضمن ابراز بی اطلاعی از علت این تصمیم اظهار داشت: برخلاف برخی جوسازی ها و شایعات رسانه های بیگانه، علیزاده نه تنها به مربی خود حتی به پدرش هم هدف از این سفر را تفریح و استراحت عنوان كرده و جای شگفتی است كه در شرایط حساس كنونی كشور، برخی رسانه های بیگانه با اهداف سیاسی به سفر این ملی پوش كشورمان پرداخته اند.
وی افزود: طی این سال ها كمیته المپیك، وزارت ورزش و فدراسیون تكواندو نهایت اهتمام و تلاش خودرا در پشتیبانی از علیزاده انجام داده اند و افتخارآفرینان ورزش كشورهمواره مورد حمایت همه جانبه مجموعه ورزش كشور بوده اند اما در عین حال بزرگترین و مهمترین حامی بانوی مدال آور تاریخ المپیك ایران، مردم فهیم و قدرشناس كشورمان بوده اند. اینكه از طرف برخی رسانه های بیگانه و فرصت طلب موضوعاتی همچون بی توجهی و محدودیت و اینجور موارد درباب ایشان مطرح می شود، كذب محض، غیرمنصفانه و دور از واقعیت است.
پولادگر اظهار داشت: هیچكس نمی تواند حداقل در ارتباط با خانم علیزاده مدعی شود كه به او بی مهری یا بی توجهی شده چون شرایط وی در ایران بگونه ای است كه بیشتر از اینكه مسئولین به او توجه نمایند مورد محبت و حمایت همیشگی مردم قراردارد حتی زمانی كه به سبب بیماری در بیمارستان بستری بود ازدحام اقشار مردم و مسئولین برای عیادت از او به حدی بود كه مسئولین بیمارستان و سایر بیماران گرفتار مشكل شده بودند. هم صدا شدن بعضی افراد با صدای بیگانه در كم توجهی به ایشان پیش از اینكه بی انصافی نسبت به مسئولین ورزش كشور باشد ظلم فاحش در حق مردم و نظام اسلامی است در مقابل این همه محبت و قدرشناسی چگونه میتوان مدعی بی توجهی شد.
وی اضافه كرد: معتقدم پوشیدن لباس تیم ملی برای هر ورزشكاری مایه فخر و مباهات است و ورزشكاران برای رسیدن به این مهم باید از جان مایه بگذارند. لباس تیم ملی مقدس است و افتخارآفرینی برای كشور در مسابقات جهانی و المپیك و برافراشتن پرچم عزیز كشورمان در جهان كمتر از مبارزه و رشادت در میادین نبرد نیست. مردم خوب و قدرشناس كشورمان هیچگاه افتخارآفرینان خودرا در هیچ میدانی فراموش نمی كنند و همواره قدردان آنها هستند، شاهد بودیم در همین هفته چگونه سردار دلیر وطن و ولایت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تكریم كردند و همین از مردم ما ملتی بی نظیر و نمونه در جهان ساخته است.
رییس فدراسیون تكواندو اظهار نمود: علیزاده سه ماه پیش عضو تیم تركیبی ما در مسابقات كسب سهمیه المپیك بود، تیمی كه موفق به كسب سهمیه شدند و مقرر است در المپیك توكیو حضور داشته باشند. علاوه بر این هنوز در گروه بانوان در مسابقات كسب سهمیه قاره ای شركت نكرده ایم و این رقابت ها فروردین ماه سال آینده در چین مقرر است برگزار شود، بدین سبب ضرورتی ندارد ورزشكار با این شرایط به كشور دیگر برود.
پولادگر درانتها اظهار داشت: برای هر ملی پوش درمسیر قهرمانی میلیاردها تومان از بودجه بیت المال هزینه می شود و وظیفه ماست كه در تمامی لحظات چه در دوران آماده سازی و تمرینات و چه در هنگام مسابقات ملی پوشان خودرا كاملا رصد كرده و شرایط روحی و جسمی آنها را پایش نماییم. برای مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون تكواندو همواره آرامش روحی و روانی و سلامت جسم و جان ورزشكاران اهمیت ویژه ای داشته است.

منبع: